نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اين نتيجه، چيزي از ارزش‌هاي استقلال صنعتي كم نمي‌كند. اين شكست كه از نتايج طبيعي هر بازي است، كاري به كار اعتبار و كارنامه «عبدا... ويسي» ندارد.

١- باختن با خوردن ٣ گل و نخوردن 3، 4 گل ديگر، از شيرينيهاي فوتبال است و ربطي به عملكرد مربيانه سرمربي استقلال صنعتي و هيچ مربي يا سرمربي ديگري ندارد! عبدا... ويسي، پس از باختن به تيم خونه به خونه، همانقدر وزن مربيگري دارد كه قبل از شكست خوردن فاحش در نيمهنهايي جامحذفي داشت! ويسي، كه گرفتار شده است به صد گرفتاري مديريتي و غيرمديريتي خودخواسته كه حتي يك عددش هم به مشغله مربيگري مربوط نميشود، الان، چوب بلبشوي حاكم بر تيم را ميخورد! ويسي اما سال پيش در سپاهان، چرا باخت و بازندهاي شد به تقصير؟ استقلال صنعتي كه بازيهايش روز به روز ضعيفتر و از نظر فني كممايهتر ميشود و به همين دليل، بازي به بازي، كمتماشاگرتر به ميدان ميآيد، چوب فقر مديريتي فوتبال اهواز و بلكه خوزستان را ميخورد! چوب بيپولي، چوب دولتي بودن، چوب ناخودكفا بودن! چوب تعطيل كردن فكر و بستن اتاق فكر!

تيم فوتبال استقلال صنعتي، راه استقلال اهواز را ميرود _ يا برده ميشود_ اين تيم راه تيم فولاد را خواهد رفت يا برعكس! در اين وسط، اعتبار مردي چون عبدا... ويسي، به تاراج ميرود! به دست تطاول.

يك قدم و ٨ گام

٢- فوتبال مازندران، در حال متحول شدن است! تيمهاي مازني، در حال استخوان تركاندن و پوست عوض كردنند! خونه به خونه، كه به بازي پاياني جامحذفي راه يافته، در ليگ يك هم شاهكارآفريني كرده است! تيم نساجي كه بيشتر از هميشه و هر وقت، به بخش خصوصي اتكا دارد، مزد خوشفكرياش را ميگيرد! دو تيم خونه به خونه و نساجي، مدعي صعودند و براي بازي در ليگ برتر، خواب ندارند و خيالها در سر دارند! خيالهاي خوش، خيالهاي واقعي، خيالهايي كه ميتوانند، فوتبال شمال ايران را، به يك قطب بزرگ بدل كنند! روز جمعه، هجدهم اسفند، اهوازيان ديدند كه فوتبال مازندراني، چه قدرتي دارد از نظر تكنيكي و از جهت دوندگي و چقدر باهوش به اجرا درميآورد فرامين تاكتيكي دراگان اسكوچيچ را، كه براي غلبه بر نماينده خوزستان، انگيزهاي داشت سفت و سخت و ارادهاي داشت، قرص و محكم!

امروز، نوبت ميرسد به نساجي مازندران، تا در شيراز، جشن و سروري برپا كند براي شادماني مردم قائمشهر!

يك قدم! فقط يك قدم ديگر مانده است تا مازنيهاي سرسخت و كوشنده، كه با خستگي ميانهاي ندارند، به حق ديرينه و آرزوهاي شيرين خود برسند و دمخور شوند! يك قدم در ٨ گام!

گلزني، به سبك تبريزي

٣- در استقلال تهران، درهاي بازي به روي جپاروف و تيام ميچرخند! هر حركتي بر اين منوال، پيش ميرود! در پرسپوليس، اصل كاري، حالا عليپور است و سپس وحيد اميري و فرشاد احمدزاده! كمي هم گادوين منشا! امير قلعهنویى هم در ذوبآهن، يك بازي خاص را تبديل به عادت حركتى تيمش كرده است! دونفره مرتضى تبريزى و استنلى كىروش، چشم به راه پاسهاى بلند و هوايى، محمدرضا حسينى و بقيهاند! ذوبآهن، با دانستگى حركتى، بازى خود را پيش مىبرد! ارسالهاى بلند، ضربات سر و گل! برداشت ايرانى، از سبك انگليسى سالهاى كمى دور و مربوط به گذشته! بهترين راهكار براى گلزنى تبريزى و كىروش!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی