۰
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک بارسا معتقد است اگر شرایط فراهم باشد باید تیم کاتالانی به نیمار اجازه بدهد تا به این تیم بازگردد و دلیلش هم این است که او بازیکنی فوق‌العاده است.

بارسا باید به «نیمار» فرصت بازگشت بدهد

به گزارش خبرورزشی،بعد از دیدار تیمهای فوتبال بارسلونا و مالاگا که با پیروزی آبی و اناریها به پایان رسید ایوان راکیتیچ، هافبک بارسا، در گفتگو با خبرنگاران صحبتی عجیب درباره نیمار کرد.

او درباره این موضوع که نیمار درباره تصمیمش برای بازگشت به بارسا به همتیمیهای سابقش گفته، صحبت کرد: به من چیزی نگفته است، اما اگر من اختیار داشته باشم درها را برای بازگشت او باز می گذارم. نه فقط به خاطر رابطهای که با او دارم، بلکه به این دلیل که او بازیکنی فوقالعاده است.

ادامه صحبتهای راکیتیچ درباره بازی بود. او گفت: در فصول اخیر در این بازی ما مشکلاتی داشتیم، اما در این بازی تیم برتر میدان بودیم و حالا می توانیم به استقبال بازیهای بعد برویم.

مسی به دلیل زایمان همسرش این بازی را از دست داده بود و راکیتیچ در این باره هم گفت: امیدوارم فرزند و خانواده او خوب باشند و او خیلی زود بازگردد، چون با لئو احتیاج داریم. بازی با چلسی بازی بسیار سختی است و هواداران میدانند که ما باید برای این بازیها با هم باشیم. میخواهیم با هم تاریخساز شویم، اما حریف میتواند در هر زمانی به ما صدمه بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی