نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس این روزها در امارات حضور دارد و خود را مهیای یک رقابت حساس دیگر می‌کند‌؛ بازی برگشت مقابل الوصل که پیروزی در آن، به سرخپوشان برای صعود آسان از گروه کمک شایانی می‌کند.

کشتی کچ با ایگور و تذکر جدی به سرخ‌ها

به گزارش خبر ورزشی، همراه با پرسپولیسیها در اردوی امارات بودیم و اخبار و حواشی این اردو را میتوانید در همین بخش بخوانید.

هر جا میروید، خبر بدهید

برانکو قبل از هر چیز، از بازیکنانش خواسته بود نظم اردو را حفظ کنند. در همین رابطه، افشین پیروانی نیز از بازیکنان تیمش خواسته هرگز بدون اجازه، اردو را ترک نکنند و هر جا قرار است بروند، خبر بدهند. اتفاقات اردوی قبل از بازی فصل گذشته مقابل الهلال عربستان در امارات، مهمترین دلیلی است که پرسپولیسیها میخواهند این بار عملکرد سختگیرانهتری داشته باشند.

تمرکز، دقت و حوصله

قبل از اینکه سفر پرسپولیس به امارات آغاز شود، برانکو در کمپ شهید کاظمی با تکتک مسافران در این سفر اتمام حجت کرد که باید سه اصل را مورد نظر داشته باشند؛ اول تمرکز به کاری که قرار است انجام بدهند، دوم دقت بالا و سوم حوصله برای تحمل اردوی 6 روزه در دبی. بازیکنان نیز قول دادند همانی باشند که کادر فنی میخواهد.

رضایت از امکانات باشگاه ایرانیان

وضعیت باشگاه ایرانیان به حدی است که بازیکنان و اعضای کادر فنی و حتی پزشکی باشگاه از همه چیز رضایت دارند. آرامش و امکاناتی که در این کمپ وجود دارد، در کنار نزدیکی زمین چمن به محل اسکان بازیکنان، باعث شده برانکو از مدیران باشگاه بابت انتخاب دوباره این کمپ تقدیر کند.

نگاهی به برنامه غذایی بازیکنان

طبق برنامه کادر فنی بازیکنان هر روز ساعت 9 و 30 دقیقه باید برای صرف صبحانه در رستوران حاضر باشند. هیچکس حق ندارد بعد از این ساعت وارد رستوران شود. زمان صرف ناهار نیز هر روز ساعت 13 در نظر گرفته شده است. البته در این برنامه، یک تغییر کوچک وجود دارد که در آیتمهای بعدی به آن اشاره میکنیم. شام نیز هر شب در ساعت 20 سرو میشود. بعد از صرف شام، بازیکنان میتوانند در اختیار خود باشند اما باید از ساعت 23 وارد اتاقهای خود شده و زمان استراحت و خواب را آغاز کنند.

تمرینات عادی دنبال میشود

با اینکه اردوی پرسپولیس در امارات، از جمعه آغاز شده و تا چهارشنبه ادامه دارد اما تمرینات شکل عادی دارد و قرار بر انجام بدنسازی دوباره نیست. تمام آیتمهای تمرینی در نظر گرفته شده برای سرخپوشان، تاکتیکی است که توسط برانکو، زلاتکو و مارکو تدارک دیده شده است. این وضعیت، شادابی تمرینات را بالا برده و بازیکنان با انگیزههای بیشتر کار را دنبال میکنند.

کشتی کچ با ایگور

یکی از مسائل همیشگی در محل تمرین سرخپوشان چه در داخل ایران و چه حالا در امارات، کشتی گرفتن شجاع خلیلزاده با ایگور پانادیچ است. این کشتیها البته تنها یک برنده دارد؛ ایگور که با فنون اصیل کشتی ایرانی غریبه است، هر بار میتواند شجاع که بچه مازندران بوده و باید همه فنون را به راحتی اجرا کند را شکست دهد. در حاشیه تمرین عصر روز جمعه، شجاع به قدری برای شکست دادن مربی گلرهای سرخپوشان سماجت کرد تا ایگور را عصبانی کند. ایگور نیز شرایط عادی کشتی را فراموش کرد و با استفاده از فنون کشتی کچ، طوری شجاع را زمین زد که دیگر هوس ادامه دادن به این داستان کشتیها به سرش نزند!

تمرین رأس ساعت 18

جلسات تمرینی پرسپولیس هر روز ساعت 18 به وقت محلی و 17:30 دقیقه به وقت تهران برگزار میشود. سه جلسه تمرین در روزهای جمعه، شنبه و امروز (یکشنبه) در زمین باشگاه ایرانیان برگزار شده و میشود اما جلسه آخر روز دوشنبه، در ورزشگاه زعبیل محل برگزاری بازی انجام خواهد شد. از سوی مسئولان برگزاری بازی به باشگاه پرسپولیس اعلام شده بود میتوانند درست در ساعت انجام بازی یعنی 18 و 45 دقیقه در این ورزشگاه تمرین کنند اما برانکو به آنها گفت آخرین تمرین نیز ساعت 17 و 30 دقیقه به وقت ایران و 18 به وقت امارات خواهد بود.

خوش باشید!

برانکو ایوانکوویچ برای بازیکنانش چند ساعتی زمان برای استراحت و گشت وگذار تعیین کرده است. به همین علت بازیکنان امروز (یکشنبه) به مدت 3 ساعت میتوانند از هتل خارج شده و به گشتزنی و خرید بگذرانند. آنها بعد از صرف صبحانه از ساعت 9 و 30 دقیقه، در اختیار خود هستند اما باید همه آنها ساعت 13 در محل اردو حاضر شوند. البته بازیکنان توانستند برانکو را راضی کنند که از زمان ناهارشان نیز استفاده کرده و ناهار را خارج از اردو صرف کنند. به همین علت، ساعت ناهار امروز با سایر روزها متفاوت خواهد بود.

فاصله 15 دقیقهای تا ورزشگاه

برای روز بازی (سهشنبه) در ساعت 11، پرسپولیسیها تمرین سبکی انجام خواهند داد. این برنامه همیشگی آنهاست. بازیکنان ساعت 16 و 30 دقیقه آن روز میانوعده خواهند داشت و حرکت به سمت استادیوم در ساعت 17 و 30 دقیقه به وقت محلی برنامهریزی شده است. در این ساعت، هوادارانی که قصد دارند کنار تیم، عکسی به یادگار داشته باشند، میتوانند با حضور در باشگاه ایرانیان، با بازیکنان و مربیان محبوب خود دیدار کنند. تیم فوتبال پرسپولیس باید از ساعت 17 و 45 دقیقه در ورزشگاه زعبیل دبی حاضر باشد و مسیر 6 و نیم کیلومتری باشگاه ایرانیان تا ورزشگاه نیز حداکثر در 15 دقیقه طی میشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی