نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

غیبت مدافع چپ تراکتورسازی در بازی با الجزیره اصلی ترین دغدغه ارطغرول ساغلام است.

اصلی ترین دغدغه ساغلام برای بازی با الجزیره

به گزارش خبرورزشی،تراکتورسازی در شرایطی فردا(سه شنبه) در چهارمین بازی آسیایی خود مقابل الجزیره امارات به میدان می رود که رضا شربتی مدافع چپ خود را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران پا در اختیار ندارد.در این شرایط ارطغرول ساغلام نگرانی زیادی برای جایگزینی شربتی دارد.
در این پست تراکتورسازی محمد مسلمی پور جوان را در اختیار دارد؛ ضمن اینکه محمد نادری هم اساسا مدافع چپ است و می تواند آنجا به میدان برود. نادری که با وجود مصدومیت بینی احتمالا می تواند تیمش را همراهی کند، بازی های زیادی است در پست دفاع وسط به میدان رفته و با این پست خو گرفته اما در صورت نیاز می تواند در دفاع چپ بازی کند.
در صورتی که ساغلام بخواهد نادری را در بازی فردا با الجزیره درپست دفاع چپ به زمین بفرستد، آنوقت از بین گریکوف شیمه مدافع کروات و عارف آغاسی یک نفر به ترکیب اضافه می شود و زوج محمدرضا مهدی زاده در دفاع وسط تشکیل می دهد، اما با توجه به سابقه بد تغییر در خط دفاع مقابل الغرافه بعید است ساغلام ترکیب دو نفره مدافعان وسطش را تغییر دهد.
از آنجایی که مسلمی پور جوان در بازی رفت با الجزیره وقتی به جای شربتی به زمین رفت، عملکرد خوبی داشت، هیچ بعید نیست که در بازی روز سه شنبه نیز این بازیکن در ترکیب اصلی به زمین برود. با این حال باید منتظر ماند و دید تصمیم ساغلام برای پست کلیدی مدافع چپ در بازی با الجزیره چیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی