نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آبی پوشان کشورمان امشب به دیدار العین امارات می رود؛ دیداری انتقامی که باید در آن به برد برسند.

گزارش ویژه| استقلال باید منطقی باشد نه احساساتی

به گزار ش خبرورزشی، به سختی می توان اتفاقاتی که در بازی رفت العین و استقلال رقم خورد را به دست فراموشی سپرد.
استقلال با شایستگی دو بار توانست از حریفش پیش بیفتد اما العین با هر ورود به محوطه جریمه استقلال صاحب پنالتی شدند تا بالاخره گل تساوی را به ثمر رساندند و به کمک داور مالزی، یک امتیاز از استقلال گرفتند.
برای بازی برگشت، هواداران استقلال می خواهند انتقام سختی از این حریف اماراتی بگیرند. آنها از قدرت پنهان تیم شان کاملا آگاهی دارند و می دانند اگر بازی، شرایط عادی و نرمال داشته باشد، استقلال به یک پیروزی جذاب دست پیدا می کند. حالا همه ما برای گرفتن انتقام از العین، سراسر انگیزه و احساس هستیم اما آیا این برای کسب برد کافی است؟
در چنین شرایطی، اگر همه چیز قرار باشد بر مبنای احساسات پیش برود، تیمی که متضرر خواهد بود، استقلال است. این را قبول داریم که احساسات و انگیزه، دقیقا همان چیزی است که استقلال برای کسب برد به آن نیاز دارد اما در کنار احساسات، نیاز به منطق هم داریم و خوشختانه از این حیث با وجود مربی فهیمی مثل شفر، می توان پذیرفت که استقلال منطقی بازی می کند.
تماشاگرانی که امروز برای حمایت از استقلال به ورزشگاه می روند نیز، به جای آن که احساساتی شوند، باید با منطق، این 90 دقیقه را پشت سر بگذارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی