نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:بازی با الوصل برای هر دو تیم سخت است چون بازیکنان مصدوم این تیم به ترکیب برگشته اند.

برانکو: می خواهیم تا فینال آسیا پیش برویم

به گزارش خبرورزشی،برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از بازی با الوصل، گفت: در مدت کوتاهی برای دومین بار با الوصل بازی داریم. این برای هر دو تیم میتواند سخت و دارای جنبه مثبت باشد.

* بازی فردا برای الوصل دوجنبه دارد

وی افزود: این بازی برای الوصل دو جنبه دارد. آنها اگر بازنده شوند حذفشان قطعی است اما اگر برنده شوند شانس بقا در جدول را دارند. آنها تیم بزرگی هستند و به نظر من بهترین سازماندهی در بین تیمهای اماراتی را دارد.

* در لیگ قهرمانان تیم ضعف وجود خارجی ندارد

وی ادامه داد: آنها تا همین چند وقت قبل گزینه قهرمانی در لیگ بودند. بازیکنان جوان و خوبی دارند. مندز، کیائو، لیما  و ... بازیکنان خوبی هستند. باید بگویم در لیگ قهرمانان آسیا تیم ضعیف نداریم و همه برای برد میآیند. هدف اصلی ما مثل همیشه با احترام به حریفان برد هست و برد. در مورد تیم باید بگویم همه بازیکنان ما سلامت هستند و تلاش میکنند در بین نفرات اصلی قرار بگیرند.

* زودتر به دبی آمدیم تا شرایط آب و هوایی آشنا شویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: اهمیت زیادی برای الوصل قائل هستیم. زودتر به دبی آمدیم تا با شرایط جوی و غذایی آشنا شویم. میخواهیم خودمان را آماده کنیم. این یکی از مهمترین مسابقات ما است. میدانستیم کیائو و لیما در بازی رفت مصدوم بودند و به بازی برگشت رسیدند. آنها بهترین بازیکنان الوصل هستند.  حساب ویژهای روی آنها باز کردیم و به بازیکنان نکات لازم را گوشزد کردیم.

* الوصل گزینه قهرمانی لیگ امارات بود

برانکو تاکید کرد: لیگ امارات را میشناسم و بازیهای الوصل را دنبال کردم. تا 3-4 هفته قبل الوصل گزینه قهرمانی امارات بود و با بدشانسی به العین و النصر باختند تا از کورس قهرمان جا بمانند.

وی افزود: همانطور که بیرانوند گفت مدت زیادی هست که در فاصله زمانی کم بازی میکنیم. افتخار ما این است که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم. اهمیت این بازی زیاد است. مصدومیت و خستگی و فشار دیگری روی ما اثر نمیگذارد و با همه قدرت پیش میرویم تا به هدف پیش رویمان برسیم.

* میخواهیم تا فینال لیگ قهرمانان پیش برویم

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا امسال هم انگیزه حضور در بین چهار تیم برتر آسیا را دارند، تصریح کرد: بله، این افتخار بزرگی است که ما تا نیمه نهایی آسیا بالا رفتیم. اهداف ما تمامی ندارد. هدف ما حداکثری است و میخواهیم تا فینال و قهرمانی پیش برویم. بالا رفتن تا نیمه نهایی افتخار بزرگی است اما اینبار میخواهیم تا نیمه نهایی حداقل پیش برویم و سپس به فینال و قهرمانی که هدف نهایی ما است فکر کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی