نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخلاف آنچه به نظر می‌رسد، کاروان استقلال در بازگشت از امارات سفری شاد و مفرح داشت.

پراید هم مثل پرسپولیسی‌ها زیاد است!

به گزارش خبر ورزشی، شاید خیلیها تصور میکردند اعضای این تیم متأثر از اتفاقاتی که در خلال بازیشان با العین رخ داد، با ناراحتی امارات را ترک کردند در حالی که اعضای تیم با اطمینان از بازی خوبی که در دیدار رفت انجام داده بودند، سوار هواپیما شده و از اول تا آخر پرواز گفتند و خندیدند. البته این موضوع به ابراز رضایت سرمربیشان از بازی تکتک نفراتی که به میدان رفته بودند هم مربوط میشد.

سه مورد خاص از اتفاقات رخ داده در این سفر به یک مادر و فرزند و البته سرمهماندار پرسپولیسی پرواز هم ربط داشت.

دلخوری مسافر خارجی پرواز!

در حالی که اکثر مسافران ایرانی پرواز دبی – تهران، با اطلاع از همسفر شدن با کاروان استقلال با پیش کشیدن بحث شهرآورد 86 و اتفاقات رخ داده در آن بازی دوست داشتند با استقلالیها در اینباره گپ بزنند، یک مسافر خارجی از هیاهوی داخل پرواز گله داشت. او که نمیدانست چرا همه حرف میزنند و از جلو به عقب و بالعکس با هم صحبت میکنند، به جپاروف که کنار دستش نشسته بود، گفت: «این چه وضعیتی است؟». جپاروف که مسلط به زبان انگلیسی است، به او گفت با یک تیم پرطرفدار فوتبالی همسفر شده و در حالی که انتظار داشت آن فرد از این بابت خوشحال شود، با ابراز تأسف مسافر کناریاش مواجه شد. البته آن آقا بعد از اینکه متوجه شد جپاروف دو بار در آسیا عنوان بهترین بازیکن سال را به خود اختصاص داده، تعجب کرد و به سرور تبریک گفت!».

تربیت فرزند پرسپولیسی!

یکی دیگر از مسافران پرواز خانمی بود که وقتی بازیکنان استقلال را دید به آنها گفت چون پسرش پرسپولیس را دوست دارد، او نیز به این دلیل طرفدار تیم قرمز پایتخت شده است. با بیان این جمله یکی از بازیکنان استقلال در جواب آن خانم گفت: «به این میگویند تربیت غلط! به نظر میرسد شما فرزندتان را درست تربیت نکردهاید»... و با این جمله همه مسافران صندلیهای نزدیک خندیدند.

سرمهماندار پرسپولیسی!

اما اوج شوخیهای بازیکنان استقلال، با سرمهماندار پرواز دبی – تهران بود. اینکه وقتی سرمهماندار پرواز دقایقی از بلند شدن هواپیما از باند فرودگاه دبی به میان بازیکنان تیم استقلال آمد و جملهای را بیان کرد که خیلی از طرفداران پرسپولیسی حاضر در هواپیما را هم به وجد آورد. او خطاب به استقلالیها گفت: «همه میدانند در ایران، تعداد طرفداران پرسپولیس بیشتر از همه تیمهای دیگر است»... اما یکی از بازیکنان تیم بلافاصله جواب داد: «پراید هم در خیابانهای کشور بیشتر از دیگر اتومبیلهاست»... و با این جمله این بار نوبت استقلالیها شد که به وجد آمده و باعث خوشحالیشان شود. این سوژه تا دقایقی سر مسافران را گرم کرده بود.
ناگفته نماند در بازگشت استقلالیها از دبی داریوش شجاعیان و روزبه چشمی بیشتر از سایر استقلالیها با همتیمیهایشان شوخی میکردند و با این کارها مدت زمان پرواز دو ساعته تا تهران را کوتاهتر کردند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی