۰
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اندوخته استقلال در روزی که بیش از 90 هزار نفر به ورزشگاه آزادی رفتند، ناچیزتر از آن چیزی بود که دوست داشتیم به دست بیاوریم.

 این گردهمایی 90 هزار نفری بهتر بود با یک پیروزی به پایان میرسید اما در روزی که استقلال با مهمان اماراتی و البته حرفهای خود مساوی کرد، این مردم و تماشاگران بودند که بردند. چند ساعت تشویق در ورزشگاه آزادی بدون پرتاب ترقه و بطری آب معدنی، بدون کوچکترین نکته منفی و بدون عواقب برای فوتبال ایران، ثمره حضور 90 هزار طرفدار بود که ما را امیدوار کردند و دشمنان فوتبال ایران را ناامید...

خارج از مرزهای ایران خیلیها منتظر بودند تنش و تشنج روی سکوها شکل بگیرد و به زمین چمن منتقل شود تا امتیاز میزبانی را از تیمهای ایرانی بگیرند اما 90 هزار آقا در آزادی، با درک و شعور بالا و موقعیتسنجی مناسب، کوچکترین بهانهای دست بدخواهان فوتبال ایران ندادند.

فوتبال همین است، گاهی اوقات میبری، گاهی اوقات میبازی و گاهی اوقات هم مثل دیشب در حالی که همه چیز برای پیروزی آماده است، به مساوی قانع میشوی...

گاهی اوقات باید ستارهها را جایی دورتر از زمین چمن کشف کرد؛ درست مثل دیشب که ستارههای بازی خانگی استقلال روی سکو بودند، هوادارانی که به جای استقلال بردند و آسیا را به تحسین واداشتند. هفته پیش در امارات، آسیا استقلال را ستود و دیشب در تهران، هوادارانش را... آسیا فهمید ورزشگاه آزادی امن است، امنتر از آن که بهانهگیرها بخواهند به ضرر استقلال و به ضرر فوتبال ایران به آن استناد کنند.

امروز هم منتظریم پرشورها در تبریز رسم مهماننوازی را به آسیا یاد بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی