نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال استقلال شاید نتوانست به اندازه انگیزه هایش نتیجه بگیرد اما روز بزرگی توسط تماشاگران این تیم برای فوتبال ایران ساخته شد.

سوژه روز| هواداران استقلال، ممنونیم!

به گزارش خبرورزشی، در شرایطی که استقلال به دوازدهمین یار خود یعنی تماشاگران احتیاج داشت، تمام سکوهای ورزشگاه، حتی راه پله ها و فضای راهروی پشت سکوها پر از تماشاگر شد تا شاید آبی ترین تیم دنیا بتواند انتقام اتفاقات بازی رفت را از حریف خود بگیرد اما اتفاقی که رخ داد، ناامید کننده به نظر می رسید. استقلال با العین امارات مساوی کرد. با تیمی که شایعه زد و بندشان با داور مالزیایی در بازی رفت، گوش فلک را کَر کرده بود.
استقلال به یک امتیاز خود قناعت کرد اما این بازی یک برنده بزرگ داشت؛ هواداران استقلال بازی را بردند. همه چیز برای عصر دوشنبه عالی بود. شاید شهروندان عادی ساعت ها در ترافیک گیر افتادند اما استقلال توانست رکورد پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا را تکرار کند.
تماشاگران در شبی که نزدیک به چهارشنبه سوری بود، بدون نارنجک و ترقه و ادوات و ابزاری که بیشتر مربوط به میدان جنگ است اما متاسفانه در ایران، برای جشن گرفتن(!) مورد استفاده قرار می گیرد، به استادیوم رفتند و یک شب بی نظیر را ساختند. شاید آنها با دلخوشی، ورزشگاه را ترک نکردند اما رفتاری داشتند که قابل تحسین بود. طرفداران استقلال نشان دادند دوستاره هستند و دوستاره هم می مانند.
شب زیبایی که با حضور آنها ساخته شد، به این سادگی از ذهن مان پاک نمی شود و باید به هواداران استقلال بابت اتفاقی که رقم زدند، تبریک گفتند و از آنها تشکر کرد. این بازی، این اتفاق، این هواداران و این فوتبال ثابت کرد می شود به فوتبال امیدوار بود، ما هم می توانیم فوتبال را زیبا کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی