۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دیدار مقابل الوصل امارات را برای صعود تیمش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا مهم و تعیین‌کننده دانست.

برانکو: صعودمان صددرصد نیست

به گزارش خبرورزشی، برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل الوصل در نشست خبری گفت: اول از همه میخواهم به همه احترام بگذارم. از این برد خیلی خوشحالم. بازی مقابل الوصل بازی مهمی بود برای صعود ما. همچنین از هوادارانمان که در این بازی از ما حمایت کردند،  خیلی تشکر میکنم. بعضی از آنها از راه دور آمده بودند و ما را تنها نگذاشتند. به همه هوادارانمان تبریک میگویم.

وی افزود: باید به بازیکنانم هم تبریک بگویم. بازی ما در شب عید نوروز است و این هم عیدی ما به هواداران. پیشبینی یک بازی سخت را میکردیم، اما باید یک کاری میکردیم شانسمان برای صعود به مرحله بعدی بیشتر شود و از شانسهایمان استفاده کردیم تا این بازی را به سود خود به پایان ببریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم الوصل در امارات اوایل فصل خیلی خوب و عالی بود و در اواسط فصل اتفاقاتی افتاد که آنطور که باید نتیجه نگرفتند. من بازی الوصل مقابل السد را هم دیدم و به نظرم از شانس بدشان بود که در آن بازی شکست خوردند. این تیم بهترین سازماندهی را دارد و متأسفانه از مصدومیت بازیکنانشان ضربه خوردند و نتوانستند در لیگ قهرمانان آسیا که پس از مدتها به آن راه پیدا کرده بودند، نتیجهای که مستحق آن هستند، کسب کنند.

برانکو در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس در گروه C لیگ قهرمانان آسیا به نهمین امتیاز خود رسید و آیا اکنون میتوان گفت که این تیم به مرحله بعدی راه پیدا کرده است یا نه، گفت: من تجربهای دارم در بازیهای آسیایی که همیشه اینطور بوده است. وقتی تیمی 9 امتیاز را میگیرد به مرحله بعدی صعود میکند. اکنون ما 9 امتیازی شدهایم و صعودمان صددرصد نیست، اما تجربهام میگوید تیمی که این امتیاز را میگیرد میتواند به مرحله بعدی برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی