نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال پرسپولیس سال 1396 را به خوبی و خوشی به اتمام رساند.

سوژه روز| پرسپولیس با شکست شروع کرد با پیروزی تمام

به گزارش خبرورزشی، سرخپوشان تهرانی در سال 1396 توانستند یک قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در سوپرجام و صعود به جمع 4 تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا 2017 را تجربه کنند تا سال بسیار خوب و مهمی را برای خود بسازند.
جالب اینکه سرخپوشان، سال 1396 را با یک باخت شروع کرده بودند. پرسپولیس در اولین گام، در روز 12 فروردین ماه سال 1396 در آبادان مقابل صنعت نفت شکست را پذیرفت. تنها گل بازی را علی عبدالله زاده در دقیقه 40 و روی یک ضربه سر به ثمر رسانده بود. این اولین بازی رسمی سرخپوشان بود اما ضرب المثل «سالی که نکوست، از بهارش پیداست» در مورد پرسپولیس صحت نداشت زیرا سرخپوشان بعد از این شکست، کارهای بزرگی انجام دادند.
حالا که به پایان سال نزدیک شده ایم، پرسپولیس را باید قهرمان قطعی لیگ بدانیم آن هم درست 5 هفته مانده به پایان فصل. این افتخار یعنی سرخپوشان عملکرد چشمگیری در این سال داشته اند. آنها توانستند به عنوان اولین تیم ایرانی در همه تورنمنت ها صاحب 100 امتیاز در 365 روز یک سال شوند و این هم یک افتخار دیگر برای باشگاه پرسپولیس بود.
موضوع وقتی جالب تر می شود که بدانید، پرسپولیس با اینکه فروردین خود را با شکست برابر صنعت نفت استارت زده بود اما اسفندماه 96 را با دو پیروزی برابر الوصل امارات به پایان رساند. به معنای دیگر، شروع سرخ ها با شکست بود اما پایان سال شان را با پیروزی جشن گرفتند آن هم در شب چهارشنبه سوری.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی