نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرونده تخلف مالی در تیم ملی فوتبال ایران که با احضار مدیر سابق تیم ملی به جریان افتاده، اکنون مشخص شده که افراد بیشتری را درگیر خود دارد.افشین پیروانی که چندی پیش به دلیل توضیح درباره پرونده تخلف مالی در دوران حضورش در مدیریت تیم‌ ملی فوتبال به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شده بود، در ارتباط با یک شرکت طرف قرارداد با فدراسیون و تخلفات مالی که در آن مرتکب شده بود، توضیحاتی را ارائه کرد. البته پس از انتشار این خبر پیروانی اعلام کرد که به عنوان مطلع در این پرونده احضار شده است.

افشای جزییات تازه از پرونده تخلف مالی در تیم ملی فوتبال

به گزارش خبرورزشی،4 نفر از اعضای نامدار تیم ملی فوتبال ایران درگیر این پرونده تخلف مالی هستند و هر 4 نفر از اسپانسر فدراسیون فوتبال مبالغ چند میلیون تومانی را خارج از قرارداد برای ارائه برخی خدمات عادی، دریافت کردهاند.

تاکنون سه نفر از این افراد در زمانهای مختلف به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شدهاند و درباره جزییات انجام این تخلف مالی چند صد میلیون تومانی توضیحاتی را ارائه کردهاند. سایر افراد درگیر و مرتبط با پرونده نیز بزودی احضار خواهند شد.

به نظر میرسد فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق که از حدود یک سال پیش در جریان این پرونده بوده، تاکنون به هر دلیلی نخواسته یا نتوانسته در این پرونده به جمعبندی برسد.

امید است که مسئولان فوتبال در راه مبارزه با تخلف و فساد مالی در فوتبال بدون درنظر گرفتن جایگاه افراد با متخلفان برخورد کنند تا یک بار برای همیشه موضوع فساد مالی در فوتبال به صورت ریشهای پیگیری و حل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی