نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجتبی محرمی یکی از بهترین‌های پرسپولیس و تیم ملی در دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ در خصوص شرایط سرخپوشان مقابل الوصل و بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل سیرالئون به سؤالات‌مان پاسخ می‌دهد.

الغرافه با طارمی هم حریف پرسپولیس نمی‌شود

گفت و گوی خبرورزشی با مجتبی محرمی را در ادامه میخوانید:

* پرسپولیس مقابل الوصل خوب بازی کرد؟

پرسپولیس خوب بازی نکرد و در واقع چون حساسیت بازی بالا بود و پرسپولیس میخواست هر طور شده پیروز شود و در آن سو الوصل هم درصدد جبران مافات بود دو تیم تحت تأثیر حساسیت نتوانستند بازی خوبی ارائه بدهند اما به هر حال پرسپولیس به گل رسید و ۳ امتیاز باارزش دیدار خارج از خانه را کسب کرده و خوب هم از آن حفاظت کرد.

* محسن مسلمان باز هم بازی نکرد و در این رابطه باز هم از برانکو انتقاد شد؟!

تیم برانکو پیروز شد و وقتی تیمی برنده میشود کسی نمیتواند از آن انتقاد کند. هیچ مربیای بد تیمش را نمیخواهد. اصلاً اگر برانکو از محسن مسلمان استفاده میکرد و تیمش بازنده میشد چه کسی پاسخگو بود؟ برانکو مقابل الوصل از مسلمان استفاده نکرد همانطور که از ربیعخواه هم بازی نگرفت. برانکو روی حرفش ایستاده و خواسته و منطق خاص خودش را دارد و باید به نظرش احترام گذاشت.

* شانس رویارویی پرسپولیس با الغرافه هم وجود دارد.

پرسپولیس تیم الغرافه را شکست خواهد داد و طارمی نمیتواند از سد دفاع پرسپولیس بگذرد و به تیم سابقش گل بزند.

* پرسپولیس میتواند مانند فصل پیش به جمع ۴ تیم برتر آسیا راه یابد؟

بالاخره در فوتبال احتمال هر چیزی وجود دارد. محرومیت از نقل و انتقالات برای پرسپولیس تا حدودی مشکلساز است اما اگر سرخپوشان به تیمهای عربستانی نخورند شانس زیادی برای رسیدن به مرحله نیمهنهایی دارند.

* سؤال آخرمان در مورد رویارویی تیم ملی با سیرالئون است. این دیدار را بازی تدارکاتی مناسبی میدانید؟

فدراسیون فوتبال باید در زمینه حضور تیمهای بزرگ و بازیشان با تیم ملی ایران با کیروش همکاری بیشتری داشته باشد. برای تیمی که به جام جهانی رفته حتماً باید شبیهسازی مناسبی برای بازی با تیمهای همگروهمان انجام شود. سیرالئون هم به مراتب از مراکش ضعیفتر است و به نظرم حریف تدارکاتی خوبی نیست اما از آنجا که نتوانستند تیمهای مدنظر کیروش را مهیا کنند بنده خدا سرمربی تیم ملی هم به ناچار رضایت داده تا تیم ملی با سیرالئون بازی کند!

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی