۰
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی چلسی پس از باخت مقابل بارسا و حذف شدن از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت:ما در ابتدای بازی گل زودهنگامی را دریافت کردیم و بازی را بد آغاز کردیم.

کونته: مسی دلیل برتری بارسا بر چلسی بود

به گزارش خبرورزشی، شب گذشته در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و 15 دقیقه بارسلونا در در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف چلسی رفت. دیدار رفت با نتیجه تساوی یک بر یک در استمفوردبریج خاتمه یافته بود. دیدار برگشت با نتیجه 3 بر صفر به سود کاتالانها خاتمه یافت تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت بارسلونا با نتیجه 4 بر یک راهی یک چهارم نهایی شود. برای بارسا مسی 3 و 63 و دمبله 20 گلزنی کردند.

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی پس از این باخت گفت: ما در ابتدای بازی گل زودهنگامی را دریافت کردیم. بازی را بد آغاز کردیم. اما از آن تمام تلاش خود را کردیم تا با اسلوب خودمان بازی کنیم و بخش بزرگی از بازی را به این شکل ظاهر شدیم. ما در دو بازی رفت و برگشت ۴ توپمان به تیرک دروازه بارسا خورد و این اتفاق بسیار عجیبی است.

وی در ادامه درباره مسی گفت: مسی بازیکن خوبی است و او باعث شد تا بارسلونا در این دیدار بر ما غلبه کند. او در بازی رفت و برگشت ایجاد کننده تغییر بود و موفق شد ۳ گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد. البته ما در این بازی بدشانس بودیم و بسیاری از موقعیت ها ما به گل تبدیل نشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی