نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قاسم حدادی‌فر، بازیکن باتجربه ذوب‌آهن شرایط تیم‌شان را در دیدار با الوحده، شرایطی خاص می‌داند.

حدادی‌فر: از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم

 او درخصوص شکست ذوبآهن مقابل تیم اماراتی به حبرورزشی میگوید.

*چرا نتیجه را به الوحده واگذار کردید؟

یکی از ضعیفترین بازیهای خودمان را مقابل الوحده ارائه دادیم و گلی که در ثانیههای پایانی نیمه اول خوردیم به لحاظ شرایط فنی وضعیت تیم ما را به هم ریخت. در نیمه دوم هم نتوانستیم آنطور که باید و شاید بازی و خواستههای سرمربیمان را اجرا کنیم.

*الوحده را دستکم گرفته بودید که غافلگیر شدید؟

اصلاً آنها را دستکم نگرفتیم. الوحده در زمین ما هیچ حرفی برای گفتن نداشت اما مقابل ما در زمین خودش واقعاً خیلی خوب بازی کرد و از دروازهبان این تیم گرفته که در بازی با پا عالی بود و بقیه بازیکنانش خصوصاً سه بازیکن خارجی که بهترین نمایش را ارائه دادند.

*مگر تیم الوحده را آنالیز نکرده بودید که غافلگیر شدید؟!

آنالیز کرده بودیم و اتفاقاً شناخت خوبی هم از الوحده داشتیم. تیمی که در بازی رفت یک موقعیت هم به آنها نداده بودیم اما تیم اماراتی با انجام بازی خوب در همه نقاط زمین واقعاً بهتر از ما ظاهر شد و بازی را از تیم ما گرفت و غافلگیرمان کرد.

*در دو بازی سخت با لوکوموتیو در ازبکستان و الدحیل قادر به پیروزی هستید؟

با شکستی که مقابل الوحده متحمل شدیم کارمان سخت شد و اگر میخواهیم صعود کنیم، باید حداقل در یکی از دو بازی تیممان موفق باشیم البته بازی مقابل لوکوموتیو و الدحیل اصلاً کار راحتی نیست اما حتماً باید پیروز شویم تا صعود کنیم.

*حرف آخر؟

از هوادارانی که در امارات بهترین حمایت را از ما داشتند نهایت تشکر را میکنم و از آن دسته از هوادارانی که با نتیجه بدمان در آخر سال ناراحتشان کردیم، عذرخواهی میکنم و به همه آنها قول میدهم با تلاش زیاد از گروهمان در آسیا صعود کنیم و در لیگ برتر هم بهترین جایگاه ممکن را کسب کنیم.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی