نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر بانوان امروز (پنج شنبه) با پیروزی تیم‌های آبنوس و نماینده تهران پیگیری شد.

پایان لیگ والیبال بانوان با قهرمانی پیکان

به گزارش خبرورزشی، هفته چهاردهم و پایانی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای برتر بانوان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز پنجشنبه با دو دیدار در شهرهای تبریز و تهران پیگیری شد.

در نخستین دیدار، تیمهای نماینده تهران و سالوت در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده پایتخت ۳ بر صفر سالوت را شکست داد تا به پنجمین برد خود در این رقابتها دست یابد.

سالوت در این دیدار که ۹۵ دقیقه طول کشید و ۱۰۰ تماشاگر داشت، در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۷۸ و ۲۵ بر ۱۷ مغلوب نماینده تهران شد.

نرگس افشین و هدیه صابری داوران اول و دوم این مسابقه بودند و فاطمه زندی نیز ناظر این دیدار بود. این مسابقه یک کارت زرد تیمی تاخیر نیز برای سالوت نیز داشت.

در آخرین دیدار شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای برتر بانوان ایران در سال ۹۶ نیز تیم شهرداری تبریز میزبان آبنوس تهران بود.

آبنوس در این مسابقه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسید تا چهارمین برد خود را تجربه کند.

این مسابقه ۸۰ دقیقه طول کشید و ۶۰ تماشاگر نیز داشت. نسرین حق شناس، معصومه اسمعیل زاده و پریچهر غفاری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر این مسابقه بودند.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی لیگ برتر بانوان در پایان دیدار دو تیم نماینده تهران و سالوت در خانه والیبال تهران برگزار شد و تیمهای پیکان، ذوب آهن و بهنمیر مازندران مدالهای طلا، نقره و برنز خود را دریافت کردند.

جدول ردهبندی نهایی لیگ برتر والیبال بانوان به قرار زیر است:

پیکان تهران ۱۱ برد و ۳۴ امتیاز

ذوب آهن اصفهان ۱۰ برد و ۲۹ امتیاز

بهنمیر مازندران ۸ برد و ۲۳ امتیاز

نماینده تهران ۴ برد و ۱۲ امتیاز

سالوت تهران ۳ برد و ۱۰ امتیاز

آبنوس تهران ۳ برد و ۹ امتیاز

شهرداری تبریز یک برد و ۳ امتیاز

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی