۰
جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرتغال در فاصله ۳ ماه تا شروع جام جهانی به ارزیابی از تیمش پرداخت و عنوان کرد او شناخت زیادی از تیم ملی ایران ندارد.

سانتوس: شناخت زیادی از تیم ملی ایران نداریم

به گزارش خبر ورزشی و به نقل از مایس فوتبال، تیم ملی پرتغال یکی از حریفان تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه است. شاگردان فرناندو سانتوس که در یورو ۲۰۱۶ دست به کار بزرگی زدند و عنوان قهرمانی این رقابتها را به دست آوردند، اکنون در قامت یک مدعی به روسیه میروند.
فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال درباره شرایط تیمش در فاصله ۳ ماه تا جام جهانی روسیه و در پاسخ به این سوال که پرتغال با داشتن په په (۳۵ ساله)، برونو آلوس (۳۶ساله) و ژوزه  فونته (۳۴ ساله) تیم پیری در اختیار دارد گفت: من خودم ۶۳ سال سن دارم ولی اصلا فکر نمیکنم پیر هستم. به همین خاطر بازیکنان ۳۴ یا ۳۵ ساله از نظر من اصلا پیر محسوب نمیشوند .در یورو ریکاردو کاروالیو را داشتیم که ۳۷ سال سن داشت و به هیچ وجه معیار من برای تیمهایم مساله سن بازیکنان نیست. ما از مدتها پیش بازیکنان زیادی را در لیگ پرتغال و بازیکنانی که در خارج بازی میکنند، مورد ارزیابی قرار دادیم تا بتوانیم بهترین ترکیب ممکن را برای جام جهانی داشته باشیم. اکنون در بازیهای دوستانه پیشرو میخواهیم بهترین ترکیب ممکن را به زمین بفرستم و در کنار بازیکنان اصلی بازیکنان ذخیره را نیز به میدان بفرستم تا ترکیب تیمم برای جام جهانی را مشخص کنم.
او در ادامه صحبتهایش گفت: کریستیانو رونالدو نیز الان شرایط خیلی خوبی پیدا کرده است و ما امیدوار هستیم برای جام جهانی او را در بهترین فرم ممکن داشته باشیم. درباره آندره گومز نیز باید بگویم که ما شرایط این بازیکن را در ماه نوامبر بررسی کردیم و تدارک ویژهای برای او داریم تا او را به سطح بسیار خوبی برای جام جهانی برسانیم.
سرمربی پرتغال همچنین درباره تیم ملی ایران گفت: شناخت زیادی از تیم ملی ایران و شیوه بازی تیم کی روش نداریم و باید تا جام جهانی اطلاع خود را از تیم ملی ایران بالا ببریم.
تیم ملی پرتغال قرار است در اردوی آمادگی در کشور سوییس دو دیدار دوستانه برگزار کنند. شاگردان سانتوس ابتدا با تیم ملی مصر دیدار میکنند چرا که در جام جهانی باید با یک تیم آفریقایی یعنی مراکش دیدار کنند و در ادامه نیز ۳ روز بعد از این دیدار شاگردان سانتوس باید برابر هلند به میدان بروند که این دیدار نیز در خاک سوییس برگزار میشود.
بعد از این دو دیدار نیز پرتغالیها برنامه دارند تا با تیمهای اتونس، بلژیک و الجزایر دیدار دوستانه داشته باشند که این بازیهای قطعی شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی