نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اردوی امارات جدا از اینکه پیروزی شیرینی برای سرخ ها در پی داشت، اخبار جالبی را هم ساخت.

سوژه روز| پرسپولیسی ها قول دادند که بمانند

به گزارش خبرورزشی، حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس موفق شد با مدل مدیریتی اش، سال خوبی را برای هواداران رقم بزند و حالا تیم تحت مدیریت او، یک گام تا صعود از مرحله گروهی و یک قدم تا قهرمانی فصل هفدهم فاصله دارد.
گرشاسبی بعد از بازی با اینکه در امارات حضور داشت گفت: «با ارائه یک بازی خوب توانستیم یک برد مطمئن به دست بیاوریم. باید خدا را شکر کنیم که پرسپولیس با حمایت هوادارانش به این جایگاه رسیده که بازی داخل و خارج از خانه برایش فرقی ندارد و همه جا به دنبال پیروزی است.»
او کاملا درست می گفت، پرسپولیس به تیم خوبی بدل شده و می تواند افتخارات جدیدی را به دست بیاورد. اما نکته مهم تر، اینجاست که پرسپولیس با چه ابزاری به دنبال افتخارات آینده است؛ یعنی بازیکنان در پایان فصل باز هم می مانند یا قرار است اتفاقات دیگری رخ بدهد؟
در این مورد شنیدیم گرشاسبی بعد از بازی با الوصل که آخرین بازی پرسپولیس در سال 1396 بود،  از همه بازیکنان قول گرفته که در این تیم بمانند چون اعتقاد داشت که پرسپولیس به تک تک بازیکنانش احتیاج دارد. مطمئنم هواداران هم می خواهند این بازیکنان را در سال های بعد هم در تیم شان ببینند. ساخته شدن تیمی شبیه به این پرسپولیس، زمان زیاد، حوصله و البته بودجه کلانی می خواهد و این در حالی است که سرخپوشان برای بازار نقل و انتقالات فصل آینده محروم هستند.
حالا باید به گرشاسبی حق داد که در اردوی امارات، از بازیکنان قول بگیرد که همه شان در پرسپولیس بمانند زیرا در غیر این صورت، کار سرخپوشان در فصل آینده، سخت، پیچیده و عجیب خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی