۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با سیرالئون 100درصد برگزار می‌شو د و من از شنیدن خبر لغو آن تعجب کردم.

آقاجانیان: بازی با سیرالئون 100 درصد برگزار می‌شود

به گزارش خبر ورزشی، مارکار آقاجانیان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ضمن تبریک به خاطر سال نو اظهار داشت: همانطور که میدانید قسمتی از اردوی آمادهسازی ما آماده شده و فردا هم یک مسابقه تمرینی را برگزار خواهیم کرد.
وی در پاسخ به این سوال که گفته میشود بازی فردا لغو شده است،گفت: از این صحبت تعجب میکنم و این بازی حتماً برگزار میشود،بازی با سیرالئون سر جایش هست و ما به شایعات توجه نمیکنیم، بازی 100 درصد انجام میشود و هدف ما از برگزاری این مسابقه این است که انگیزه بازیکنان بالا برود. این تیم با تیم ملی سنگال بازی کرده و در این مدت هم نتایج خوبی کسب کرده است به همین دلیل هم این بازی را برگزار میکنیم.
وی در پاسخ به این سوال که برگزاری چنین مسابقهای چه کمکی به تیم ملی میکند گفت: سیرالئون آماده است و مطمئنا برای ما هم این بازی خوب خواهد بود. بازیکنان هم انگیزه دارند که شرایط را تغییر بدهند و خودشان را با اردوی تیم ملی هماهنگ کنند.
وی در خصوص اینکه لیست تیم ملی چه زمانی نهایی میشود،گفت: همانطور که کیروش گفته ما 34 بازیکن را در اختیار داریم که در دو بازی آینده 30 بازیکن را با خود به اردو میبریم. ضمن اینکه این نفرات در خدمت تیم ملی هستند تا شرایط به صورت کامل در روزهای نزدیک به جامجهانی بررسی و نفرات مختلف انتخاب شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی