نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در پایان لیگ برتر شمشیربازی آقایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی و بيمه معلم موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

معرفی قهرمانان لیگ برتر شمشیربازی

به گزارش خبرورزشی، به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی: ششمین هفته (هفته پایانی) لیگ برتر شمشیربازی  آقایان امروز جمعه در سالن شهید کلاهدوز تهران برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی در اسلحه فلوره و اپه و بیمه معلم در اسلحه سابر به عنوان قهرمانی رسیدند.

در اسلحه سابر تیم بیمه معلم با کسب 42 امتیاز و با اقتدار مقام  قهرمانی این اسلحه را کسب را کسب کرد. دانشگاه آزاد اسلامی با 38 امتیاز  رتبه دوم را به دست آورد و تیم ارش مازندران و آترا ارتوپد ارومیه  مشترکا رتبه  سوم را از آن خود کردند.

در بخش اسلحه اپه دانشگاه آزاد با جدال سنگین با تیم بیمه معلم وکسب  49 امتیاز قهرمان شد، بیمه معلم  با کسب 47 امتیاز دوم و تیمهای خانه شمشیربازی همدان آکادمی شمشیربازی اردبیل مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

اما در بخش اسلحه فلوره نیز دانشگاه آزاد با کسب 42 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد. تیم بیمه معلم با 38 امتیاز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد. همچنین دو تیم خانه شمشیربازی همدان و  خیام آسان بر مشترکا مقام سوم را سوم به خود اختصاص دادند.

درمجموع رقابتهای سه اسلحه دانشگاه ازاد با کسب 280 امتیاز در رقابتی نزدیک با تیم بیمه معلم برای پنجمین سال متوالی به عنوان قهرمان قهرمانان دست یافت.  تیم بیمه معلم با 260  امتیاز دوم شد و خانه شمشیربازی همدان  با کسب 120  امتیاز به مقام سوم رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی