۰
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نمی دانم اگر اسم این چیزی که مسی بازی می‌کند، فوتبال است، آنچه در لیگ خودمان می‌بینیم اسمش چیست؟

 1- بهترین جمله را شاید مفسر ترکیهای در مورد مسی گفت: «بعد از برق، او بهترین اختراع ممکن است» اعجوبه آرژانتینی ۴ سال پیش هم اگر نبود ما حداقل یک امتیاز تاریخی از آرژانتین بزرگ میگرفتیم... اما مسی بود، همان طور که مقابل چلسی بود تا بارسا باز هم به لطف هنر اعجابآور او بزرگی کند.

2- سال 96 هم رو به اتمام است و در واقع یک سال دیگر از عمر همه ما که زندهایم کم شد. یک سال دیگر هم با حرفها و وعدههای تکراری گذشت و ما مجبور بودیم یکسری حرفها را باور کنیم؛ مثل همین حرفی که یکی از هنرپیشهها در دورهمی زد و گفت من با همه دوستان هنرپیشهام رفیق هستم! راستش باور اینکه گروهی از فوتبالیستها و هنرپیشهها و یا مثلاً خبرنگاران با هم خوب باشند خیلی سخت و تقریباً غیر ممکن است. البته در ظاهر همه با هم خوبند ولی از باطن آدمها فقط خدا خبر دارد. کاش میشد با نو شدن سال دلهای ما هم نو میشد، کاش میشد.

3- به جام جهانی نزدیک میشویم و فوتبال ملی ما هنوز درگیر برگزار شدن یا نشدن بازی با سیرالئون است! طبعاً با ادامه همین روند مراکش که هیچ، اسپانیا و پرتغال هم جلوی ما کم میآورند. اصلاً انگار بهتر است تاکتیک تیم ملی پنهان بماند تا رونالدو و موراتا و اینیستا و سرخیو راموس سرگیجه بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی