نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیام صادقیان گفت:فوتبال ترکیه را انتخاب کردم که به تیم ملی دعوت شوم.

ژاوی این بار نمی‌تواند کار خاصی مقابل پرسپولیس انجام دهد

به گزارش خبر ورزشی، پیام صادقیان پس از گلزنی در دیدار قبلی، این بار هم مقابل تیم بورسااسپور ترکیه بازی قابل قبولی ارائه داد تا در پیروزی تیمش نقش پررنگی داشته باشد.

*درخصوص پیروزی باارزشی که مقابل بورسااسپور کسب کردید، بگو.

بازی خیلی سختی بود اما خوشحالم که در این بازی با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسیدیم و سرمربی تیم از من رضایت کامل داشت. او در پایان بازی اعلام کرد تمام خواستههایش را در زمین اجرا کردم. مطمئناً وقتی مربی چنین حرفی به بازیکنش میزند، خیلی ارزش دارد و هیچ چیزی جای این صحبت و قدردانی را نمیگیرد.

*دلت برای حضور در تیم ملی تنگ نشده؟

فوتبال ترکیه را انتخاب کردم که به تیم ملی دعوت شوم. در تیمم هم به طور ثابت بازی میکنم و مطمئنم کیروش مرا میبیند. امیدوارم به تیم ملی کشورم دعوت شوم.

*پرسپولیس در رقابتهای آسیایی میتواند عنوانی بهتر از فصل قبل را کسب کند؟

به عنوان یک پرسپولیسی همیشه آرزوی موفقیت پرسپولیس را داشتم و امیدوارم قهرمان آسیا شود و در دو بازیاش مقابل نسفقرشی و السد به پیروزی برسد تا صدرنشین شود چون در این صورت قرعه بهتری در مرحله بعدی نصیب تیم خواهد شد.

*هافبکهای پرسپولیس از پس مهار ژاوی برمیآیند؟

ژاوی با وجود سن و سال نسبتاً بالا هنوز هم بازیکن خوبی است اما به نظرم مقابل پرسپولیس نمیتواند کار خاصی انجام دهد و با تدابیر برانکو، حتماً هافبکهای پرسپولیس او و سایر بازیکنان خطرناک السد را مهار کرده و با پیروزی در ورزشگاه آزادی انتقام شکست دور رفت را از السد میگیرند.

*درخصوص پیروزی پرسپولیس مقابل الوصل و نمایش شاگردان برانکو در این دیدار چه نظری داری؟

بازی را دیدم. پرسپولیس شرایط جدیدی دارد و با سیستم ۲-۴-۴ خطی بازی میکند و فکر میکنم نتیجه بسیار مهم و بااهمیت بود که پرسپولیس گرفت.

*در مورد بازی تیم ملی و سیرالئون چه نظری داری؟

فقط در این حد از سیرالئون شناخت دارم که چند بازیکن خوب در بعضی از کشورهای دیگر دارد. کیروش همه حریفان را با فلسفه خاصی انتخاب میکند و حتماً باید به این نظر و انتخاب کیروش هم احترام گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی