۰
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی رئال مادرید دوست نداشت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یوونتوس روبه‌رو شود.

زیدان: دوست نداشتم با یوونتوس روبه‌رو شویم

به گزارش خبر ورزشی و به نقل از آس، رئال مادرید یکشنبه شب در هفته بیست و نهم لالیگا به مصاف خیرونا میرود. زینالدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: نداشتن بازی در شروع هفته اتفاق خوبی بود و توانستیم خود را به خوبی آماده کنیم و همچنین بازیکنان فرصت پیدا کردند دو روز استراحت کنند. رقابت در لالیگا خیلی نزدیک است. تیم کوچکی وجود ندارد. خیرونا فصل خوبی را پشت سر گذاشته است و باید دید برابر ما چگونه بازی میکند. با این حال آماده بودن ما اهمیت زیادی دارد. باید با اشتیاق کامل بازی کنیم.
رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف یوونتوس برود. سرمربی فرانسوی درباره قرعه تیمش اظهار کرد: این تیم مانند پارسال قوی است. یوونتوس تیم جنگندهای است. بازی سختی خواهد بود. هر دو تیم ۵۰ درصد شانس صعود دارند. باید دید شرایط پس از بازی نخست چگونه پیش میرود. دوست داشتم با این تیم روبهرو نشویم اما قرعه ما اینچنین رقم خورد. هرگز به گویهای سرد و گرم فکر نکردم و نمیکنم. در این مرحله از لیگ قهرمانان همه تیمها خوب هستند.
سرمربی رئال مادرید در ادامه به شرایط بازیکنانش اشاره کرد و گفت: گرت بیل ناراحت نیست. او از بودن در این باشگاه خوشنود است و این موضوع را نشان داده است. بیل بازیکن مهمی برای ما است. خوشحالم که لوکاس واسکس دوباره به تیم ملی اسپانیا دعوت شد. او شایسته حضور در تیم ملی است. واسکس بازیکن حرفهای است و با تمام وجود برای تیمش بازی میکند. اکنون در شرایط خوبی قرار دارد و ما نیز از این قضیه بهره میبریم.
زیدان در مورد وضعیت لالیگا گفت: فاصله زیادی با تیمهای بالای جدول داریم. با این حال باید خودمان را برای همه بازیها آماده کنیم. اکنون تیم سوم هستیم و میخواهیم در جایگاه دوم قرار بگیریم. این هدف مهمی است.
سرمربی فرانسوی در پایان به حضور احتمالی نیمار در رئال مادرید اشاره کرد و گفت: هر کسی میتواند هرچیزی که میخواهد اظهار کند. نیمار بازیکن خیلی خوبی است اما اکنون بازیکن مادرید نیست. من تنها درباره بازیکنان خودم صحبت میکنم. این شایعهها مربوط به رسانهها است. درست نیست درباره بازیکنی که به تیم ما تعلق ندارد صحبت کنم. به پاری سن ژرمن احترام میگذاریم و نمیخواهیم به این مسائل فکر کنیم. نیمار چون بازیکن خوبی است میتواند در هر منطقهای بازی کند و در هر تیمی پا به توپ شود. هر کسی که به مادرید میپیوندد میداند که کجا باید بازی کند چون باشگاه از قبل به این موضوع فکر میکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی