نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سیرالئون بعد از شکست تیمش برابر ایران گفت: اتفاقات بازی قابل پیش بینی بود اما مهم این است که به اهدافمان رسیدیم.

جان کیستر: امیدواریم مثل ایران پیشرفت کنیم

به گزارش خبر ورزشی، بعد از شکست ۴ بر صفر تیم ملی سیرالئون مقابل ایران در ورزشگاه آزادی، جان کیستر سرمربی این تیم اظهار کرد: بازی دوستانه خیلی خوبی بود. تیم ملی ما دوره گذار را سپری میکند. دو بازیکن ۱۶ ساله مقابل تیم بزرگ ایران بازی کردند. تیم ما مدتی است تمرین میکند و امیدوار هستیم مانند ایران پیشرفت کنیم. اتفاقات بازی قابل پیش بینی بود. مساله مهم این است که به اهدافمان رسیدیم و مسیر پیشرفت تیم ملی سیرالئون را ادامه دادیم.
او در واکنش به این که یکی از بازیکنان سابق تیم ملی سیرالئون عنوان کرده تیم حاضر شده در ایران متشکل از بازیکنان محلی است، گفت: نکته ای که گفتید کاملا صحیح است. یکی، دو بازیکن در آمریکا و ترکیه داشتیم. این بازی در فیفا دی نیست و بازیکنان خارجی ما نتواسنتند در تیم ملی حضور داشته باشند. نکته مهم این است که این بازیکنان، نسل بعدی ما هستند و ما از یکسری بازیکنان جوان استفاده کردیم. چند بازیکن با تجربه ما مصدوم بودند و تعدادی هم در باشگاههای خارجی مشغول بودند و نتوانستند تیم ملی را در تهران همراهی کنند.
سرمربی سیرالئون درباره مشکلاتی که قبل از بازی وجود داشت و حتی ممکن بود بازی لغو شود گفت: ما دنبال بهانه آوردن نیستیم. برخی مسائل و چالشها وجود داشت ولی به هر حال بازی برگزار شد. نکته مهم این بود دو بازیکن ۱۶ ساله در زمین حضور داشتند. در فوتبال این اتفاقات رخ میدهد اما دنیا به پایان نمیرسد و این چالشها وجود دارد. بازی به خوبی برگزار شد و ما به اهدافمان رسیدیم.
سرمربی سیرالئون در پاسخ به این سوال که آیا تعلیق فوتبال کشورش در روند آماده سازی بازیکنان جدید مشکلساز نمیشود گفت: یکسری مشکلات هست اما من به عنوان مربی باید روی مسائل فنی تمرکز کنم. میتوانم به راحتی بعد از باخت دنبال بهانه باشم اما باخت ما به خاطر آن نیست بلکه به خاطر اختلاف سطح فنی فوتبال دو کشور است. خیلی وقت است که لیگ فوتبال کشورمان به طور مرتب برگزار نمیشود. از زمانی که از انگلستان برگشتم این بازیکنان را جمع کردم و به طور مردم اردو داشتیم. اینها بازیکنانی هستند که در سیرالئون فوتبال بازی میکنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی