نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هامبورگ با یک شکست دیگر به سقوط نزدیکتر شد.

گام به گام تا سقوط دایناسورها!

 به گزارش خبر ورزشی، امشب و در چارچوب هفته ۲۷ بوندس لیگای آلمان، تیم هامبورگ میزبان هرتابرلین بود.
دو تیمی که سالهای پیش لژیونرهایی از ایران به خود دیده اند در فولکس پارک هامبورگ به مصاف هم رفتند. تا کنون مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان و رسول خطیبی برای هامبورگ و علی دایی و اشکان دژاگه برای هرتابرلین به میدان رفته اند.
شاگردان کریستین تیتز ابتدا با گل داگلاس سانتوس از حریف پایتخت نشین خود پیش افتادند اما با گلهای لازارو و کالو ورق به سود بانوی پیر آلمان برگشت. هرتابرلین با این پیروزی و با ۳۵ امتیاز موقتا جایگاه یازدهم را تثبیت کرد اما هامبورگ که تنها تیم حاضر در تمام ادوار بوندس لیگاست و هرگز در سطح ۲ فوتبال این کشور حضور نداشته، اکنون خطر سقوط را به وضوح حس میکند و با ۱۸ امتیاز بالاتر از کلن در رده هفدهم بوندس لیگا قرار دارد. آنها فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ با رتبه ی ۱۶ و در بازی پلی آف موفق به بقا در بوندس لیگا شدند.
حال باید دید ساعت ورزشگاه فولکس پارک تا چه زمانی فعال است و تا کِی سالها و ماهها و روزها و ساعت های حضور بندرنشینان در سطح اول فوتبال آلمان را به رخ ژرمن ها خواهد کشید. آیا بوندس لیگای فصل بعد بدون حضور دایناسورها برگزار خواهد شد؟ شاگردان تیتز می جنگند و می مانند یا زانو میزنند و رکورد بی همتای هامبورگ را بی معنی می کنند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی