نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سال ۹۷ برای ورزش ایران ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خاصی دارد. ۱۲ ماه پیش‌رو در سال جدید مملو از رویدادهای هیجان‌انگیز و مهم است. سالی که فروردین‌ماه کشتی در رقابت‌های جام جهانی شرکت می‌کند، خرداد و تیر جام جهانی فوتبال در روسیه و لیگ جهانی والیبال را دارد، بازی‌‌های آسیایی اندونزی در مرداد و شهریور برگزار می‌شود، والیبال قهرمانی جهان در شهریور و مهرماه، بازی‌های المپیک جوانان در مهرماه، کشتی قهرمانی جهان و جام جهانی وزنه‌برداری در آبان هم از دیگر رقابت‌های سال ۹۷ است و کنار آن ده‌ها رقابت و رویداد مهم داخلی و بین‌المللی. روزهای خوب پرسپولیس و استقلال هم نوید داغ بودن لیگ برتر در سال آینده را می‌دهد.

در جامعه سیاستزده با بحران اقتصادی، ورزش مهمترین و ارزانترین ابزاری است که میتواند شادی و امید و هیجان را به جامعه تقدیم کند و متأسفانه سالهاست با بیانصافی و بیتدبیری جدی گرفته نمیشود. فدراسیونها حتی همان بودجه اندک خود را کامل و به موقع دریافت نمیکنند. اولین قربانی کمبود بودجه در کشور همیشه ورزش بوده است! هماهنگی وزارت ورزش وکمیته ملی المپیک برای برنامهریزی دقیق، بودجهبندی مناسب و تخصیص به موقع آن، فعالسازی دیپلماسی ورزش و پرهیز از مسائل حاشیهای و دور ماندن از سیاست میتواند اتفاقات خوبی را برای ورزش کشور در سال ۹۷ رقم بزند؛ فرصتهای مناسبی که در طول ماههای پیشرو برای ورزش مهیاست و باید قدر آن را دانست.

یک سال دیگر کنار شما خوانندگان عزیز و فرهیخته خبرورزشی گذشت. سالی سخت برای مطبوعات که افزایش ۷۰ درصدی قیمت کاغذ و بیتدبیری و بیعملی دولت در برابر این اتفاق عجیب را به دنبال داشت ولی همراهی بیبدیل خوانندگان همیشه همراه، عزم ما را برای تلاش مضاعف و خستگیناپذیر جزم کرد و سپاسگزار و وامدار این همراهی هستیم. زمانی که به اجبار قیمت روزنامه را افزایش دادیم و صادقانه مشکلات را بیان کردیم، دست مهربان و بیریای شما هموطنان باز هم به سوی ما دراز بود و همچنان شرمسار محبتهای شما هستیم. باشد که بتوانیم قدردان لطفتان باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی