نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرانی می‌گوید هنوز تصمیمی درباره آینده فوتبالی خود نگرفته است و قصد دارد بعد از جام جهانی روسیه درباره تیم بعدی خود تصمیم گیری کند.

قوچان‌نژاد: هنوز تصمیمی درباره تیم بعدی‌ام نگرفتم

به گزارش خبرورزشی و به نقل از تلگراف هلند، رضا قوچاننژاد موفق شد دیشب (شنبه) گل دوم تیمش را در مصاف با اوترخت وارد دروازه این تیم کند. قوچاننژاد که قراردادش با هیرنفین رو به اتمام است گفت: قرارداد من با هیرنفین دو ساله بود و تا بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعتبار خواهد داشت. من هنوز تصمیمی درباره آینده خودم نگرفتهام و به هر حال باید تمام جوانب را بررسی کنم تا در باره ماندن یا رفتنم به تیم دیگر تصمیم بگیرم.

قوچاننژاد پارسال نه تنها بهترین بازیکن هیرنفین بلکه یکی از بهترینهای لیگ هلند بود اما در این فصل او تا حدودی از نظر گلزنی با افت روبرو شده است.

مهاجم ایرانی اضافه کرد: در ماههای نخست فصل جاری یکسری اتفاقاتی رخ داد که من تمرکز کافی روی فوتبال نداشتم. با این حال با مشورتهایی که داشتم توانستم آن دوران را پشت سر بگذارم. من خیلی ناراحت بودم که نمیتوانستم در زمین بازی عملکرد چندان خوبی داشته باشم ولی توانستم بعد از زمستان دوباره شرایط خوب خودم را پید ا کنم و به بازیکن مهمی تبدیل شوم. خوشحالم که در حال حاضر دوباره عضو موثر تیمم هستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی