نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بى‌‌شكست وارد جام جهانى شديم، آيا اين روند را در جام جهاني‌ هم ادامه مي‌دهيم؟ بعد از جام جهاني‌ برنامه مفصلي براي حضور قهرمانانه، در جام ملت‌هاي آسيا داريم! چرا اين بار برنده جام ملت‌ها، ما نباشيم؟ در قبال اين دعا كه «حول حالنا الي احسن‌الحال» براي خود چه تكليفي قائليم؟

١- براي آنكه فوتبالمان پربركت باشد، وزن حركت ما، حجم حركت ما، جهت و سوي حركت ما، در چه دايرهاي بايد تعريف شود! چگونه براي جام جهاني حاضر ميشويم كه با بهترين وضعيت تيمي، راهي جام ملتها شويم! چگونه جام جهاني ٢٠١٨ را به جام جهاني ٢٠٢٢ بايد دوخت؟ از بچههاي عباس چمنيان چگونه ميتوان يك تيم ملي براي آينده ساخت كه بتواند با آلمان، غنا و مكزيك، آبرومندانه روبهرو شود! كيروش، كارش را بلد است و خوب هم چانه ميزند، حواسمان را جمع كنيم تا متمركز شويم روي عباس چمنيان و تيمي كه به آلمان ٤ گل، به غنا ٢ گل و به مكزيك ٣ گل زد! بايد اين تيم را پاييد، از حالا براي بعد از جام جهاني ٢٠٢٢!

«حول حالنا» را، بايد اجرايي كرد! با نيت خوب، با نيت خالص، در چارچوب فردايي كه بهتر از امروز باشد! فردايي كه ما ميسازيمش!

اهرم هاى پيشرفت

٢- تيم ملى مبشر تغيير است! در تيمهاى باشگاهى هم نشانههاى لازم به چشم مى خورند! پرسپوليس با برانكو، استقلال با شفر جور ديگرى كه نوع بهترى است، بازى مىكنند! در ليگ آسيا هم بيدارى آغاز شده است! ذوبآهن دو باخت بد دارد ولى دو برد خوب هم كسب كرده است! تيم امير هم مى خواهد در اين بيدارى به خواب نرود! على دايى هم دوباره سر لج افتاده تا ديده شود! ديدنى شود و تحسينكردنى باشد! به ميدان آمدن على كريمى و جواد نكونام را هم بايد به فال نيك گرفت! يكى از دلايل تحولخواهى! يكى از اهرمهاى پيشرفت مستمر! از تيم ملى گفتيم كه كارش را بلد است! به ليگ آسيا اشاره كرديم كه بستر جهشهاى باشگاهى ايران مىتواند باشد! بايد از ليگ برتر بيشتر خواست! بايد بيشخواهى را، از ليگ برتر آغاز كرد! يك شفر كم است! يك برانكو ناكافى است! دايى را بايد ساخت! به بقيه كاربلدان، بايد كار داد! كريمى را بايد وارد گود خواست و نكونام را! به قهر خداداد، به دوري مهدوىكيا و يحيى بايد پايان داد! مشكلات باشگاهى را بايد برطرف كرد! تيمدارى و باشگاهدارى را بايد مقرون به صرفه كرد! پول فوتبال را از دل فوتبال بايد استخراج كرد! بايد و بايد و بايد، اقتصاد فوتبال را به رسميت شناخت و از اقتصاد فوتبال حمايت قانونى به عمل آورد!

حرفه اىگرى!

٣- حرفهاىگرى، مهمترين اصل است. فوتبال حرفهاى را آزاد و بىقيد و بند بايد خواست! فوتبال ايران را، قدرت اول غرب آسيا و كل آسيا بايد خواست! به اين منظور، فوتبال مازندران را دريابيم و فوتبال خوزستان را بپاييم و گيلان را فراموش نكنيم. اين شدن، اين تحول و اين خوبحالى و خوش به حالى، از ليگ برتر، از ليگ آزادگان، از جام خليج فارس شروع مىشود و در ليگ آسيا به منصه ظهور مى رسد! بايد بهايش را پرداخت كرد! بايد همت خود را عالى و متعالى كرد! راه يكى است و چاره هم يكى بيش نيست! «حول حالنا الى احسن الحال»! همه مقدمات فراهم است. همتى بايد داشت و مددى بايد خواست و «يا على» بايد گفت و با عشق صاف و عشق خالص، آغاز كرد!

پيشنشانههاى توفيق مشهود است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی