نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع جوان پرسپولیس به چند دلیل به دینامو زاگرب نخواهد رفت.

همه دلایلی که محرمی را در پرسپولیس حفظ می کند

به گزارش خبرورزشی، موضوع جدایی احتمالی صادق محرمی از پرسپولیس به بهانه لژیونر شدن، هنوز هم یکی از مهم ترین مسائل موجود اطراف این باشگاه و نقل محافل هوادارانش است.
صادق از باشگاه دیناموزاگرب کرواسی که یکی از باشگاه های مهم این کشور است، پیشنهاد خوبی دریافت کرده که می تواند با قبول این پیشنهاد، به زاگرب رفته و به فوتبالش ادامه دهد تا یکی از لژیونرهای ما در اروپا لقب گیرد.
البته برای این بازیکن از قطر نیز پیشنهاد بسیار خوبی آمده و با توجه به شرایط سنی این بازیکن، محرمی با قبول هر یک از این پیشنهادات می تواند خیلی زودتر از آن که تصور می شد، لژیونر فوتبال کشورمان باشد اما چند دلیل، او را در پرسپولیس حفظ خواهد کرد.
اول اینکه اگر به کرواسی و باشگاه دیناموزاگرب برود، با سه مشکل اساسی مواجه خواهد شد. اول اینکه سطح لیگ کرواسی نسبت به سایر لیگ های اروپایی بسیار پایین تر است و در واقع به پیشرفت این بازیکن کمک شایانی نمی کند. در ثانی، فصل قبل علی کریمی از سپاهان به لیگ کرواسی رفت اما تجربه ناموفقی در این تیم داشت و در وهله سوم این که پیشنهاد مالی باشگاه دینامو زاگرب چندان مورد قبول محرمی نیست.
او به قطر هم نمی رود زیرا خودمان می دانیم سطح فوتبال قطر تا چه حد پایین است و در واقع آنها به غیر از پول، جاذبه دیگری ندارند کما اینکه دیگر مثل سال های قبل، به بازیکنان آسیایی از جمله ایرانی ها نیز پولی بابت حضور در فوتبال این کشور داده نمی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی