نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داور فوتبال کشورمان گفت به تشریح ماجرای دیدار چای ناطق لاهیجان و شاهین انزلی پرداخت.

حاج ملک:من کتک نخوردم، کمک هایم را زدند!

به گزارش خبرورزشی،حمید حاج ملک درباره درگیری تماشاگران با او و داور چهارم دیدار تیمهای چای ناطق لاهیجان و شاهین انزلی در لیگ استان گیلان اظهار داشت: در جریان بازی بازیکنی بی احترامی نکرد و تنها دقیقه 35 بازیکنی از تیم چای ناطق لاهیجان که ذخیره بود اخراج شد. دقیقه نود، داور چهارم قصد داشت وقت اضافه را اعلام کند، پسر مدیرعامل چای ناطق که ذخیره این تیم بود، به داور چهارم مشت زد و تابلوی تعویض به او برخورد کرد. مدیرعامل چای ناطق هم برای دعوا به کنار زمین آمد و به همراه گروهی از تماشاگران او و کمک داور اول را کتک زدند.

«کسی کوچکترین بی احترامی به من نکرد.» وی افزود: تعداد افراد نیروی انتظامی کم بود و برای اینکه جلوی تماشاگران را بگیرد، اسپری فلفل زد و با توجه به اینکه قدم بلندتر بود و برای جدا کردن رفته بودم، اسپری به چشمم خورد و 20 دقیقه روی زمین افتاده بودم. این اتفاق همه ماجرایی بود که برای شما تعریف کردم.

داور فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: متأسفانه ناجوانمردانه داور چهارم و کمک داور را زدند. کل دنیا به داوری اعتراض میکنند، اما در ایران کسی به داوری اهمیت نمیدهد و اصلا امنیت نداریم. چطور میشود با چهار نفر مأمور تماشاگران را کنترل کرد؟ داور چهارم و کمک داور چه گناهی دارند که باید کتک بخورند؟ متأسفم و چیز دیگری نمیتوانم بگویم. فقط میتوانم بگویم «انشاءالله» درست میشود!

حاج ملک در پایان عنوان کرد: حکایت فوتبال ما شده بازیکن و مربی، کسی به داور نگاه نمیکند. اگر داوری شهید هم بشود، تنها یک تسلیت میگویند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی