نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مامه تیام، ستاره ماه اخیر استقلال بوده که با قراردادی یک سال و نیمه به جمع آبی‌ها پیوست. این بازیکن برای قرارداد یک سال و نیمه خود با استقلال تهران مبلغ 100/1 میلیون دلار و به روایتی دیگر 150/1 میلیون دلار دریافت می‌کند. یک مهاجم سنگالی تکنیکی و مؤثر که شماره 7 استقلال را بر تن کرده و توانسته است توجه همگان را جلب کند.

مامه تیام با 500 هزار دلار به پرسپولیس پیشنهاد شده بود!

به گزارش خبر ورزشی، پس از خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال هنوز هیچکدام از استقلالیها نتوانسته بودند با شماره 7 بدرخشند اما مامه تیام این طلسم را شکست. مهاجم 25 سالهای که با یک متر و 85 سانتیمتر قادر است در دو پست مهاجم و وینگر بازی کند. مامه تیام سابقه بازی در اینترمیلان ایتالیا را هم در کارنامه دارد و نشان داده است بهترین خرید سال استقلال بوده است اما آنچه امروز ما را به نوشتن در مورد مامه تیام واداشت ربطی به استقلال نداشته و به باشگاه پرسپولیس برمیگردد!
اصلاً تعجب نکنید و شگفتزده هم نشوید ولی شنیدیم قبل از استقلال تهران، مامه تیام به تیم پرسپولیس پیشنهاد شده است. ابتدای فصل این مهاجم آفریقایی با رقمی معادل 500 هزار دلار برای یک فصل به پرسپولیس پیشنهاد شد. شنیدهها حکایت از آن دارد که برانکو سرمربی پرسپولیس هم مامه تیام را پسندید و میخواست اما باشگاه با مشکل مالی مواجه بود. ظاهراً در آن مقطع طاهری اعلام کرد باشگاه پرسپولیس چنین پولی ندارد که برای خرید یک بازیکن بپردازد.
تصورش را بکنید اگر مامه تیام به پرسپولیس میآمد و با شماره 7 پرسپولیس و علی پروین... البته استقلالیها زرنگتر بودند و این مهاجم کارکشته و گلزن را خریدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی