نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عصر دیروز بازیکنان پرسپولیس به ورزشگاه شهید کاظمی برگشتند تا جلسات تمرینی‌شان را ادامه دهند. ورزشگاهی که سفره هفت‌سین روزنامه خبرورزشی هم در آنجا پهن بود و همین موضوع، بهانه‌ای شد تا چند تن از بازیکنان این تیم به نمایندگی از سایر بازیکنان و اعضای تیم، پای سفره هفت‌سین ما باشند و عکسی به یادگار بگیرند.

پرسپولیسی‌ها: خیلی زود به هواداران عیدی می‌دهیم

به گزارش خبر ورزشی، البته فراموش نکنید، نیمی از سرخپوشان در اردوی تیم ملی حضور داشتند و خارجیها هم به کشورشان برگشتهاند به همین علت، تعداد حاضران در محل تمرین تیم بسیار کم بود ولی با این حال، سرخپوشان با روی باز به سراغ سفره هفتسین ما آمدند و کمی هم با هم گپ زدیم.
شجاع خلیلزاده، مدافع خوش قد و قامت سرخپوشان که همچنان امیدوار به بازگشت به تیم ملی است، در ابتدا به ما گفت: «باید دعا کنم سال خوبی در انتظار هموطنانم باشد. امیدوارم مشکلات مردم ایران در سال آینده به کمترین میزان خود برسد و مردم کشورم سالی پر از سلامتی و موفقیت را پیشرو داشته باشند.» او سپس حرفهایش را اینطور ادامه داد: «ما هم تلاش میکنیم مثل سال 1396 بتوانیم هواداران پرسپولیس را خوشحال و شاد کنیم. مطمئناً وقتی از کارمان راضی خواهیم بود که طرفدارانمان را شاد ببینیم و برای این هدف، با تمام وجودمان تلاش خواهیم کرد. بازی کردن برای پرسپولیس کار سختی است ولی انشاءا...  با حمایت طرفدارانمان، راحتتر از قبل شود.»
نفر بعدی، سیامک نعمتی بود. بازیکنی که حالا جای خود را در ترکیب اصلی پیدا کرده و گادوین منشا را روی نیمکت ذخیرهها نشانده است. سیامک امید زیادی دارد تا با ادامه درخشش در پرسپولیس، به تیم ملی برسد. او در ابتدای سال با پیراهن پیکان موفق شد مسیر پیشرفت را طی کرده و راهی به لیست پرسپولیس برای خود باز کند. وقتی به پرسپولیس آمد، کمتر کسی فکرش را میکرد در کمتر از یک سال تا این حد جلو برود که به ترکیب اصلی برسد اما حالا نعمتی را یا در ترکیب اصلی میبینیم یا بین ذخیرههای طلایی تیم. او ابراز امیدواری کرد، هواداران پرسپولیس، روزهای خوب و شادی را داشته باشند. همینطور برای مردم کشورمان آرزوی صحت و سلامتی در سال جدید را داشت و امیدوار بود با پرسپولیس بتواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد. ما هم برای این بازیکن جوان آرزو میکنیم روند رو به رشد و پیشرفتش را ادامه دهد و به اهداف دیگر خود برسد.
و اما شایان مصلح دیگر بازیکن سرخپوش بود که در کنار سفره هفتسین ما ایستاد تا عکسی به یادگار ثبت کند. شایان هم برای همه مردم ایران آرزوی بهترینها را داشت و به ما گفت: «دعا میکنم همه مردم کشورم، به هر آرزویی که دارند، برسند.» او همچنین سرِ شوخی را با عکاس روزنامه خبرورزشی باز کرد و گفت: «امیدوارم در این سال جدید، شما هم عکسهای ما را تحویل بدهید و اینقدر اذیتمان نکنید!» شایان امیدوار است به ترکیب اصلی تیم برسد و مسیر پیشرفتش را با سرعت بیشتری دنبال کند.
این سه نفر در واقع نماینده بازیکنان بودند. چند پرسپولیسی دیگر نیز اعتقاد داشتند، بهترین عنصر در سفره هفتسین، ماهی قرمز است و همین موضوع ثابت میکند پرسپولیسیها هم یک عضوی در سفره هفتسین دارند.
البته عدهای این موضوع را به آنها یادآوری کردندکه برانکو قول داده بود جام قهرمانی در لیگ هفدهم را با برد مقابل استقلال به دستآورده و آن را به هواداران هدیه بدهد تا روی سفره هفتسینشان بگذارند اما این وعده، عملی نشد و به سال بعد رسید ولی سرخپوشان در جواب میگفتند: «اولین عیدی ما، همین جام است. دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی