نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رقابت‌هاي ليگ آزادگان هفته به هفته حساس‌تر مي‌شود و بر خلاف انتظار نظارت ويژه‌اي بر اين رقابت‌ها وجود ندارد! حواشي پايان‌ناپذير اين رقابت‌ها به‌ شدت به بسياري از تيم‌ها ضربه زده و سبب شده به ‌نوعي نتايج، بيرون زمين مسابقه رقم بخورد.

حمايتهاي آشكار و نهان از برخي تيمها، نااميدي را بر اردوي ديگر تيمها مستولي كرده زيرا اعتقاد دارند تلاشهايشان بيثمر است و دستهاي پشت پرده بر ليگ برتري شدن فلان تيم و بهمان تيم اصرار داشته و مديريتي كه اعمال ميشود نفيكننده اين موضوع نيست!

سفر عجيب و غريب برخي مسئولان فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ با همراهي تعدادي از مديران ليگ برتري و ليگ يكي به ايتاليا، حرف و حديثهاي موجود را افزايش داد و سبب شد بذر نااميدي در دل ساير تيمها كاشته شود.

سود بردن از اشتباهات داوري به دفعات متعدد و متوالي، تأخير در شروع بازيهاي برخي تيمهاي خاص، تطميع رقبا و حتي تيمهايي كه با رقباي مستقيم ديدار دارند و... شرايط رقابتهاي ليگ آزادگان را به سمت و سوي ناعدالتي پيش برده و متأسفانه به نظر ميرسد گوش شنوا و چشم بينايي هم براي مقابله با اين معضلات وجود ندارد!

سواي راهآهن پرسابقه كه اين هفته با شكست مقابل ايرانجوان بوشهر به دسته دوم سقوط كرد، مابقي تيمها در 6 هفته پاياني مسيري دشوار و تعيينكننده پيش رو دارند؛ به همين دليل سازمان ليگ و در رأس آن فدراسيون فوتبال براي جلوگيري از افزايش حرف و حديثها و خداي ناكرده تشديد درگيريها در سكوهاي مختلف استاديومها بايد دست به اقدامي عملي بزند.

كميته اخلاق هم به عنوان متولي حفظ سلامت فوتبال بايد به برخي پروندههاي موجود ورود كرده و با قاطعيت جلوي متخلفان و كساني كه فضاي فوتبال را آلوده ميكنند بگيرد.

وجود ناظران ويژه كه لازم است در برخي شهرها به طور پنهاني به كار گرفته شوند، ديگر تدبيري است كه فدراسيوننشينها بايد در نظر گرفته و از طريق آن اجازه ندهند نتايج بازيها در بيرون از زمين رقم بخورد.

جا دارد تا دير نشده و اتفاقات ناگواري رخ نداده نهادهاي مسئول به قضاياي ليگ آزادگان ورود کرده و زمينهاي ايجاد كنند كه هفتههاي باقي مانده در كمال سلامت برگزار شده و رتبه تيمها بر اساس شايستگيهايشان مشخص شود نه بر اساس روابطشان و پولهايي كه خرج ميكنند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی