۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: با وجود مطرح شدن استعفای ویسی در رسانه‌ها چنین استعفایی به باشگاه نرسیده است.

به گزارش خبرورزشی،امیر سلطانی در مورد اعلام عبدالله ویسی مبنی بر استعفا از استقلال خوزستان، گفت: هنوز استعفایی از او به باشگاه نرسیده است.

وی در مورد اینکه آیا از نظر باشگاه این استعفا رسمیت دارد، عنوان کرد: این مسأله در رسانهها اعلام شده است و هیأت مدیره در مورد این مسأله جلسه میگذارد و باید ببینیم نتیجه چه خواهد شد. اگر واقعاً ویسی میترسد در تیم بماند و میخواهد از نتایج فرار کند بحثش جداست، مردم هم هوشیار هستند و با حرفهای عوامپسند نمیتوان فرار کرد. باید جواب بدهند که چرا نتیجه بازی با خونه به خونه به آن شکل رقم خورد و چرا یونس دلفی بدون هماهنگی قبل از این بازی مهم و حساس برای دادن تست به هلند فرستاده شد. وقتی ما 6 بر صفر بر ذوبآهن باختیم ویسی باید استعفا میداد یا اینکه بعد از آن بازی بد مقابل خونه به خونه با نتیجهای که رقم خورد استعفا میکرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد تعطیلی دوباره تمرینات این تیم از سوی کادر فنی تصریح کرد: باید ببینیم نتیجه چه خواهد شد تا به الان هر کاری شده علیه منافع تیم بوده است اگر منافع تیم مهم بود مردم خوزستان از یک فینال تاریخی محروم نمیشدند شما بازی ما مقابل خونه به خونه را ببینید که در این مسابقه هیچ برنامهای نداشتیم و بازیکن مؤثر ما برای دادن تست به هلند فرستاده شده بود و این کار را با هماهنگی خودشان و یک مدیر برنامه انجام دادند. آیا نمیتوانستند صبر کنند تا فینال حذفی برگزار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی