نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مامه تيام اين روزها با هماهنگي شفر در آلمان است تا براي مداواي همسترينگ آسيب‌ديده‌‌اش زير نظر پزشكي كه «اوسين بولت» را مداوا مي‌كند، هرچه زودتر به شرايط تمريني برگردد.

تيام: سيزده‌بدر همه به استاديوم آزادی بياييد

 او از آلمان با خبرورزشي گفتوگوي كوتاهي داشت.

*در آلمان چه ميكني؟

كسي كه بولت (سريعترين دونده جهان و دارنده مدال طلاي المپيك از جامائيكا) براي مداواي مصدوميتهايش با او كار ميكند از دوستان وينفرد شفر است. در تهران كه بودم با هماهنگي شفر براي ادامه مداواي مصدوميتم به اينجا (آلمان) آمدم تا زير نظرش كار كنم.

* فكر ميكني تا بازي با الريان شرايطي داشته باشي كه بازي كني؟

اميدوارم اين اتفاق بيفتد. خيلي برايم مهم است كه به آن ديدار برسم. شفر گفت دوست دارد مرا در كنار تيم داشته باشد ولي تأكيد كرد نميخواهد با ريسك به من بازي بدهد.

* خودت چه ميخواهي؟

از شبي كه در آزادي به العين گل زدم، دوست دارم باز هم در آزادي بازي كنم و گل بزنم. ميدانم بازي برگشتمان با الريان در استاديوم آزادي است. براي همين خيلي دوست دارم بتوانم برسم و باز هم مقابل 90 هزار تماشاگر بازي كنم.

* فكر ميكني باز هم 90 هزار نفر به آزادي بيايند؟

حتماً ميآيند. استقلاليها ميدانند در ديدار با الريان ميتوانيم جواز صعود بگيريم و ما را تنها نميگذارند.

* اما اين بازي در روز سيزده بدر يا روز طبيعت است و همه براي تفريح به بيرون و طبيعت ميروند.

استقلاليها سيزدهبدر به آزادي بيايند تا اين روز را با هم باشيم. بچههاي تيم استقلال هم در آن روز در اردوي تيم هستند و دور هم خواهيم بود.

* تيم ملي ما با سيرالئون بازي كرد و خيليها به اين ديدار انتقاد كردند. نظرت در ارتباط با اين تيم چيست؟

ميدانم كه ايران با كمترين گل خورده به عنوان تيم دوم به جام جهاني راه يافته است. اگر كيروش تيم ملي ايران را با اين نتايج به جام جهاني برده است، بايد به او و تصميماتش اعتماد كنيد. حتماً اگر او سنگال را به اين شكل به جام جهاني ميبرد، همه از او حمايت ميكردند. سيرالئون هم تيم بدي نيست و حتماً دليلي داشته كه براي ديدار با شما انتخاب شده است.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی