نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی چینی با حرف‌هایش هواداران استقلال را خشمگین کرد.

سنگ پا ترک خورد!

به گزارش خبر ورزشی، علی چینی در آخرین روزهای سال مصاحبهای با خبر ورزشی انجام داد و حرفهای عجیب و تنشزایی زد که بازخورد خوبی بین هواداران استقلال نداشته است.

چینی در بخشی از صحبتهایش گفته: استقلال مهم است و شفر ارزشی برای ما ندارد! او یک تیم کامل و قدرتمند!!! از منصوریان تحویل گرفته و عملکرد خوبش حاصل تلاش علی منصوریان است و این کار مفت بری است!
چینی در ادامه حرفهایش ادعا کرده منصوریان با تجربه آسیاییاش (احتمالا شکست ۶ گله مقابل العین) یک تیم فوقالعاده ساخت که در هر پست ۲ بازیکن تراز اول دارد! او معتقد است اگر منصوریان میماند از شفر بهتر کار میکرد و موقعیت استقلال بهتر از این بود!!!

کاش چینی نگاهی به گذشته بیندازد؛ خیلی دور هم نه، تا مهر امسال که پرافتخارترین تیم ایران حوالی رده ۱۴ و ۱۵ میچرخید، گلزنترین تیم لیگ ایران تا هفته هفتم فقط ۲ گل زده بود. کمی عقبتر برود و ۸ خرداد را به یاد بیاورد؛ روزی که ستون آسیا چیزی بیشتر از یک ویرانه نبود! روزی که نه فقط استقلال، بلکه همه ایران تحقیر شدند.

کاش چینی میدانست استقلالیها حسرت میخورند که چرا شجاعیان، وریا، جپاروف و حسینی زودتر از اینها ندرخشیدند. کاش چینی بداند هواداران استقلال او و دوستش را با چه القابی میشناسند! و کاش علی چینی خاطرات تلخ بدترین استقلال تاریخ را با صحبتهای عجیب و غریبش به یاد هواداران استقلال نیاورد.

مشروح صحبتهای علی چینی با خبرورزشی را « اینجــا » بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی