نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در یک بازی سخت و نفس گیر نفت تهران را دو بر یک شکست داد و موقتا به رده دوم جدول برگشت.

نفت تهران 1 - استقلال 2| امید به استقلال برگشت

گل:محسن بنگر (37) برای نفت تهران - جابر انصاری (76) برای استقلال 

داور سیدمهدی سیدعلی

کمک ها: حسن ظهیری و حمیدرضا کنعانی

اخطار:امیر حسین فشنگچی، پویا امینی (نفت) 

بهترین بازیکن میدان:وریا غفوری (استقلال)

تماشاگر:نزدیک به 15000 نفر 

استادیوم تختی تهران 

ترکیب نفت تهران:میلاد فراهانی، ، علیرضا عزت کرامت، احمد امیرکامدار، محسن بنگر، عیسی آل کثیر، امین منوچهری 72 - فرشاد هاشمی، سامان آقا زمانی، هاشم بیگ زاده، محمد نصرتی، امیرحسین فشنگچی85 - رضا حبیب زاده ، پوریا امینی

سرمربی هومن افاضلی

 ترکیب استقلال تهران: مهدی رحمتی، ، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، بویان 53 - امید ابراهیمی، فرشید باقری 40 - امید نورافکن، جپاروف، داریوش شجاعیان65 - وریا غفوری، جابر انصاری، علی قربانی

سرمربی وینفرد شفر

استقلال صاحب توپ و میدان است و موقعیت های خوبی را روی دروازه نفت ایجاد کرده است اما تا کنون که 25 دقیقه از بازی سپری شده است به گل نرسیده. حتی فراهانی در موقعیت تک به تک ضربه علی قربانی را مهار کرد. 

نفت با تجمع در منطقه یک سوم دفاعی سعی می کنند حملات استقلال را بی اثر کند. این تیم برای ماندن درلیگ برتر تلاش می کند و طبیعی است که در برابر استقلال با همه توان دفاع و بازی کند.  31 دقیقه از بازی سپری شده است و هنوز توپی از خط دروازه ها عبور نکرده است. گویی با تعطیلی لیگ برتر تیم ها از تب و تاب می افتند و برای بازگشت به شرایط اولیه نیاز به بازی ای بیشتری دارند. 

میلاد فراهانی دروازه بان نفت دست استقلالی ها را خوانده است و روی ارسال از کناره ها و پاس های پشت دفاعی به خوبی بیرون می آید و توپ ها را مهار می کند. 

در این بازی بویان که صحبت از جدایی او از استقلال بود در ترکیب ثابت تیم به میدان آمده است و تلاش می کند خود را اثبات کند. باید به این نکته اشاره کرد که کیفیت چمن تختی تهران روی بازی استقلالی ها تاثیر گذاشته است. 

وارد دقیقه 35 بازی می شویم و بازی بدون گل دنبال می شود. شفر به ملی پوشانش در این بازی استراحت داده است و آنها هم اکنون از روی نیمکت بازی را دنبال می کنند. البته شاید در نیمه دوم وارد میدان شوند. سکوهای استادیوم تختی شور و حال خاصی دارد. 

نفت تهران در دقیقه 37 بازی صاحب کرنر شده است. ضربه کرنر را هاشم بیک زاده زد که در کش و قوس فراوان در محوطه جریمه در نهایت توپ جلوی محسن بنگر قرار گرفت و این بازیکن هم با ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد. این گل بر خلاف جریان بازی بود. 

استقلال دست به یک تعویض اجباری زد. فرشید باقری جای خود را به نورافکن داد. امید بعد از ورود به میدان روی ریباند می توانست دروازه نفت تهران را باز کند اما ضربه او محکم نبود و در نهایت از روی خط برگشت داده شد. جالب اینکه محسن بنگر توپ را از روی خط برگشت داد. 

مربیان شرکت کننده در کلاس مربیگری حرفه ای از جمله یحیی گل محمدی در استادیوم حاضر هستند و این بازی را آنالیز می کنند. 

44 دقیقه از بازی سپری شده است و نتیجه هم چنان یک بر صفر به سود نفت تهران است. داور به امیر حسین فشنگچی به دلیل درگیری با امیدنورافکن اخطار می دهد. 

رحمتی در شروع مجدد بازی مرتکب اشتباه شد و نزدیک بود دوباره دروازه استقلال با خطر مواجه شود. 

سوت نیمه اول بازی به صدا در آمد. با حساب یک بر صفر به سود نفت تهران. 

نیمه دوم این بازی آغاز شده است. نکته ی جالب توجه اینکه شفر هم از روزبه چشمی در پست دفاع میانی استفاده کرده است. امید نورافکن در همان دقایق ابتدایی بازی سعی می کند ازداور پنالتی بگیرد که خوشبختانه داور فریب حرکت  او را در برخورد با هاشم بیک زاده نخورد. چهار دقیقه از نیمه دوم بازی سپری شده است و طبیعی است استقلال با ارایه بازی تهاجمی در پی به تساوی کشاندن بازی باشد. 

دقیقه 60 بازی را هم سپری کرده ایم و در نتیجه بازی تغییری ایجاد نشده است. نفت پرتعداد دفاع می کند و حملات یکی پس از دیگری خنثی می شود. شاید اشتباه استقلالی ها این باشد که فقط روی دروازه نفت سانتر می کنند و نفتی ها با محسن بنگر و محمد نصرتی بلند قامت این ضربات را برگشت می دهند. 

شفر تعویض سوم را هم انجام می دهد تا هر چه سریعتر نتیجه بازی تغییر کند. زمان به سود نفت در حال سپری شدن است. بازی هم اکنون در دقیقه 65 با همان نتیجه قبلی دنبال می شود. آمدن وریا هم بدین معنی است که استقلالی ها می خواهند به سانتر کردن ادامه بدهند. 

شاید در این دقایق یک شوت از راه دور و حتی پاس عمق به کار استقلال بیاید اما همان طور که اشاره شد استقلالی ها فقط سانتر می کنند به خصوص از جناح راست. دقیقه 70 نتیجه یک بر صفر به سود نفت است و اگر این نتیجه پایدار بماند نفت به ماندن در جدول بازی ها امیدوار می شود. 

میلاد فراهانی دروازه بان تیم نفت تهران مصدوم شده است و بازی فعلا متوقف است. 

در دقیقه 76 استقلال به گل رسید. وریا بعد از نفوذ از جناح راست به جای سانتر کات بک کرد و جابر انصاری با هوشیاری هر چه تمامتر  بازی را به تساوی کشاند. 

استقلال یک موقعیت تک به تک خوب را توسط علی قربانی از دست داد. تماشاگر ان استقلال وریا را تشویق می کنند. بازی دوباره متوقف شده است و این باعث اعتراض تماشاگران شده است. 

استقلال در این دقایق تلاش می کند گل برتری را به ثمر برساند. در دقیقه 83 بازی امید ابراهیمی یک موقعیت خوب را از دست داد. 

شبکه سوم امروز علاوه بر انتخاب یک گزارشگر آماتور برای این بازی که صدایش اصلا برای گزارش فوتبال جالب نبود به خود زحمت نداد که تعویض سوم نفت را زیر نویس کند و ما تنها فهمیدیم که امیر حسین فشنگچی از زمین بازی بیرون آمده است! 

دقیقه 88 اتفاق خوب برای استقلال رخ داد. سانتر خسرو حیدری روی تیر 2 به امید نورافکن رسید و این بازیکن که مدافع مزاحمی را پیش روی خود نمی دید با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد و در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به سود استقلال تمام شد. 

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی