نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فیفا اعلام کرد گزارش‌های رفتارهای نژادپرستانه علیه پل پوگبا و عثمان دمبله را جمع‌آوری خواهد کرد.

فیفا در جستجوی رفتارهای نژادپرستانه علیه ۲ ملی‌پوش فرانسه

به گزارش خبرورزشی، نماینده فیفا به روزنامه ریانووستی روسیه اظهار داشت: تمامی اطلاعات مربوط به رفتارهای نژادپرستانه هواداران در زمان برگزاری بازی دوستانه روسیه و فرانسه را جمعآوری میکنیم.
دیدار دوستانه تیمهای ملی فوتبال روسیه و فرانسه در ورزشگاه شهر سنپترزبورگ با نتیجه 3 بر یک به سود فرانسه خاتمه یافت. عکاس خبرگزاری فرانسه شعارهای نژادپرستانه از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه علیه عثمان دمبله هنگامی که صاحب توپ میشد را مورد توجه قرار داده بود. این شعارها علیه پائول پوگبا، دیگر ملیپوش فرانسوی نیز براساس فیلم منتشرشده در دقیقه 73 مشهود است. سازمان مخالفان نژادپرستی در فوتبال نیز پس از این اتفاق خواستار آغاز تحقیقات فیفا در زمینه سر داده شدن شعارهای نژادپرستانه علیه پائول پوگبا و عثمان دمبله، دو بازیکن تیم ملی فوتبال فرانسه در زمان مصاف دوستانه سهشنبه گذشته برابر روسیه شد.
روزنامه ریانووستی در ادامه به نقل از نماینده فیفا آورده است: ما گزارشهای مختلف بازی روسیه - فرانسه و دلایل مستند دال بر رفتارهای نژادپرستانه در ورزشگاه سنپترزبورگ را جمعآوری خواهیم کرد. به ویژه میخواهیم اسناد نماینده سازمان مخالفان نژادپرستی در فوتبال اروپا را کسب کنیم. تا زمان دریافت تمامی اطلاعات نمیتوانیم اتفاق پیشافتاده در بازی روسیه - فرانسه را تحلیل کنیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی