۰
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: برخی تیم‌ها برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند و برخی‌ برای نیفتادن، اما بدبختی جایی است که نه تهدید شوی و نه برای گرفتن سهمیه تلاش کنی.

کریمی: هر دو تیم خواستند بازنده نباشند

به گزارش خبرورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز، فیروز کریمی در نشست خبری بعد از بازی مقابل تیم صنعت نفت آبادان ضمن تبریک سال نو، اظهار داشت: انشاءالله همه مان سال خوب، پربار و همراه با سلامتی در کنار خانواده باشیم درست است که فصل تمام نشده اما سال تمام شده و جای خوشبختی است که شما همراه واقعی ما بودید.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه روند بازی امروز تقریباً از قبل معلوم بود که چه میشود، خاطرنشان کرد: بعد از ۳۰ و چند روز دوری از مسابقات بازی کردیم و بیش از ۵۰ توپ ما به آنها دادیم و برعکس. شرایطی بود که در آغاز سال جدید هر دو تیم میخواستند بازنده نباشند.

وی در ادامه اضافه کرد: موقعیتهای کمی هم که ایجاد شد بر اساس اشتباهات فردی بود. در دقیقه ۷۸ بهترین موقعیت برای ما و با اشتباه دروازهبان آنها خلق شد اما قدر آن را ندانستیم و از دست دادیم.

کریمی با اشاره به اینکه انگیزه در هر رقابتی حرف اول را می زند، بیان داشت: تیمهایی برای کسب سهمیه تلاش میکنند و برخیها برای نیفتادن، اما بدبختی جایی است که نه تهدید شوی و نه برای گرفتن سهمیه تلاش کنی. سعی میکنیم انگیزه لازم برای بازیکنان را ایجاد کنیم تا در بازیهای آتی نتایج خوبی کسب کنیم.

فیروز کریمی درخصوص کیفیت فنی پایین عملکرد دو تیم، ابراز داشت: اولین بازی بعد از ۳۰ و چند روز و آنهم بعد از عید بود و فکر میکنم قابلقبول است و از طرفی در این بازی باد مزید بر علت بود. از بازیکنان پرسیدم که چرا توپ بلند ارسال نمیکنید که آنها گفتند میترسیدیم توپ بلند ارسال کنیم  و آن را باد ببرد. با بازیکنان حریف که بهنوعی بازیکنان خودمان بودند هم حرف که  میزدیم، آنها هم میگفتند که باد خیلی اذیت میکرد. نصف توپهایی که مدافعان با سر زدند را نپریدند.

دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و صنعت نفت آبادان از سری رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر، امروز – پنج شنبه ۹ فروردین ۹۷ ، در استادیوم اختصاصی بنیان دیزل، با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی