۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: دوستان نیز علاقمند هستند قراردادشان تمدید کنند. تا چند روز آینده تمدید قرارداد را انجام می‌دهیم.

حاجی‌بیگی: امیدواریم پنجره نقل و انتقالات برای پرسپولیس باز شود

به گزارش خبرورزشی، محمدرضا حاجی بیگی عضو هیات مدیره پرسپولیس بعد از بازی با سایپا گفت: امروز بازیکنان ذخیره ما محک خوردند. نتیجه خوب نبود اما بازی خوبی را شاهد بودیم. تمام بازیکنانی که برای برنامههای آینده نیاز داشتیم در بازی امروز محک خوردند. نیمه دوم خیلی خوب بودیم و همین انتظار هم از بازیکنان میرفت.

وی افزود: 2 موقعیت بد داشتیم که منجر به گل شد اما از وضعی که داشتیم راضی هستم. با نیروهایی که داشتیم خودمان را آزمایش کردیم. نتیجه خوب بود اما نباید همان اول غافلگیر میشدیم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره به تعویق افتادن قهرمانی پرسپولیس، اظهار داشت: بله انشالله در مشهد جشن قهرمانی را میگیریم.

حاجی بیگی همچنین درباره سفر گرشاسبی به سوئیس، عنوان کرد: گرشاسبی امشب به تهران برمیگردد. نتیجه را خودش اعلام میکند؛ نتیجه خوبی گرفته شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا محرومیت رفع شده، گفت: محرومیت نه اما او در نشستی که داشت درباره پرونده گلچ صحبت کرد که خودش توضیحات را خواهد داد.

وی همچنین درباره تمدید قرارداد با بازیکنان گفت: وقت داریم و دوستان نیز علاقمند هستند قراردادشان تمدید کنند. تا چند روز آینده تمدید قرارداد را انجام میدهیم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره باز شدن پرونده نقل و انتقالات و اینکه شایعه حضور بازیکنان در تیمهای دیگر شنیده میشود، عنوان کرد: امیدواریم با دعای هواداران پنجره نقل و انتقالات برای فصل آینده باز شود.

حاجیبیگی همچنین درباره تعامل با کیروش برای در اختیار گذاشتن بازیکنان خاطرنشان کرد: بله ما این تعامل را داریم. امیدوارم ادامه پیدا کند. بچههای تیم ملی در بازی نبودند. فرصت خوبی بود تا بازیکنانی که مساعد هستند محک بخورند.

وی در پایان درباره بازی با نسف قارشی گفت: انشالله نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی