نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سایپا گفت:یکی از سخت‌ترین بازی‌ها بود، بابت سعی و تلاش بازیکنانم تبریک می‌گویم.

دایی: نیمه دوم شانس آوردیم

به گزارش خبرورزشی ، علی دایی پس از پیروزی 2 بر یک شاگردانش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: این، یکی از سختترین بازیهای ما بود و به بازیکنانم تبریک میگویم. نیمه دوم خیلی تحتفشار بودیم و شاید خوششانس هم بودیم که در برخی صحنهها گل نخوردیم.

در نیمه اول میتوانستیم اختلاف را به 3 یا 4 گل برسانیم
وی در ادامه افزود: ما حتی در نیمه اول میتوانستیم روی ضدحملات بازهم به گل برسیم و با سه چهار گل اختلاف نیمه اول را تمام کنیم. در نیمه دوم نیز بازیکنانمان به خوبی دفاع کردند و توانستیم سه امتیاز مهم را کسب کنیم. این پیروزی به ما کمک میکند که همچنان در بالای جدول بمانیم و بتوانیم برای کسب سهمیه به راه خود ادامه بدهیم.

میخواهیم فوتبال بازی کنیم و دنبال وقت تلف کردن نیستیم
سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره وقت تلف کردن بازیکنانش گفت: ما آنگونه که شما میگویید وقت تلف نکردیم. من خودم مخالف این مسئله هستم و در چند صحنه نیز بر سر بازیکنانم فریاد کشیدم که زودتر از روی زمین بلند شوند. ما به دنبال چنین چیزهایی نیستیم و میخواهیم فوتبال بازی کنیم. البته براساس داشتههایمان به میدان میرویم.

پرسپولیس قهرمان است، مگر اینکه اتفاقی از معجزه بالاتر رخ دهد
دایی با اشاره به حضور بازیکنان ملیپوش در ترکیب اصلی سایپا عنوان کرد: ملیپوشان ما ساعت 10 شب گذشته به ایران رسیدند و من مجبور بودم از آنها استفاده کنم، چون بازیکنی همتراز با آنها نداریم. خدا را شکر میکنم که این مسئله جواب داد. سایپا با پرسپولیس قابل مقایسه نیست، به خصوص اینکه بازی در ورزشگاه آزادی انجام میشد. پرسپولیس قهرمان شده است و احتیاجی به این برد هم نداشت. به نظرم باید اتفاقی از معجزه بالاتر رخ دهد که پرسپولیس قهرمان لیگ نشود. باز هم میگویم که به غیر از یک صحنه بچههای ما کار خاصی نکردند و به دنبال سه امتیاز بودند که خداراشکر به این هدف رسیدیم.

هدف ما فقط کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست
وی همچنین تصریح کرد: هدف ما این است که سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم و برای رسیدن به این هدف میجنگیم. ما یک تیم جدید ساختهایم که به دنبال کسب سهمیه است. اگر این اتفاق رخ بدهد مدیران سایپا کمک میکنند که برای فصل آینده تیم بهتری ببندیم.

همیشه برای برد پرسپولیس دعا میکنم به غیر از بازی مقابل تیم خودم
سرمربی تیم فوتبال سایپا با ابراز خرسندی از تشویق شدنش از سوی هواداران پرسپولیس، گفت: ما پرسپولیسی هستیم، اما شاید مجبور باشیم مقابل تیمی که دوست داریم و برایش بازی کردهایم، بایستیم و چارهای جز این نداریم. من طرفدار پرسپولیس هستم و برای موفقیت این تیم همیشه دعا میکنم، اما دیدار با تیم خودم فرق میکند. دست همه هواداران پرسپولیس را میبوسم و انشاءالله که این تیم در آسیا نتایج خوبی بگیرد. همچنین برد امروز را به همه کارکنان کارخانه سایپا تقدیم میکنم.

رمضانی میتواند بهتر از این هم باشد
دایی به تمجید از آرمان رمضانی، گلزن جوان سایپا در دیدار مقابل پرسپولیس پرداخت و اظهار داشت: همه بچهها عملکرد خوبی داشتند. آرمان هم یکی از آنهاست که البته تاکنون 50 تا 60 درصد توانش را نشان داده است و میتواند بهتر از این هم باشد. ما باشناخت خوبی او را انتخاب کردیم و این بازیکن به تیم ما کمک میکند. اگر او به تمرینات خود و روندی که دارد، ادامه بدهد از این بهتر هم میشود.

میخواستیم در حداقل زمان ممکن به دروازه پرسپولیس برسیم
وی عنوان کرد: ما براساس نقاط ضعف و قوت پرسپولیس سیستم و تمرینات خود را اجرا کردیم و امروز به دنبال آن بودیم که در حداقل زمان ممکن به دروازه حریف برسیم. این شرایط در نیمه اول و روی هر دو گل رخ داد. من شناخت خوبی از بازیکنان و سیستم حریف داشتم، چرا که بازیهای پرسپولیس را در آسیا هم میبینم. تیم ما در نیمه اول عملکرد خیلی خوبی داشت. شرایط نیمه دوم نیز طبیعی بود. بههرحال از شرایط سختی عبور کردیم و خداراشکر فعلاً در بالای جدول هستیم.

باید همه کمک کنیم تا ترابی هرچه سریعتر برگردد
سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره تعویض مهدی ترابی به دلیل مصدومیت عنوان کرد: ترابی پیش از این هم از ناحیه مچ پا مصدومیت داشت که امروز دوباره از همین ناحیه آسیب دید. حالا باید همه کمک کنیم تا او هرچه سریعتر برگردد.

احترام خاصی برای کیروش قائلم و دوست دارم به تیم ملی کمک کنم
دایی در پایان در واکنش به اظهارنظر کارلوس کیروش مبنی بر اینکه بازیکنان باید 40 روز در اختیار تیم ملی باشند تا برای جام جهانی آماده شوند، گفت: احترام خاصی برای کیروش قائلم و دوست دارم به تیم ملی کمک کنم، چرا که فوتبال باید کارهای بزرگی انجام دهد که هزاران سیاستمدار و صرف پولهای کلان نمیتوانند انجام بدهند. من دوست دارم به تیم ملی کمک کنم، اما ما هم یک سال است که در باشگاه زحمت میکشیم و نتیجه همه این زحمات بستگی به چهار پنج بازی باقیمانده دارد. نمیدانم چند روز تا جام جهانی مانده است. انشاءالله که لیگ و جام حذفی تمام شود و همه بازیکنان به تیم ملی بروند و کمک کنند.

دایی درحالی درباره موضوع آخر صحبت کرد که فتاحی (مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ) اشاره کرد که کیروش اعلام کرده است بازیکنان پس از پایان لیگ در اختیار تیم ملی باشند نه در زمان برگزاری آن.

 
 
 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی