۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته بيست ‌و ‌هفتم ليگ برتر/ جمعه 17 فروردين 97/ ساعت 55/18/ استاديوم: آزادي تهران/ داور: حسين زرگر، كمك‌ها: آرمان اسعدي و بابك عباسقلي‌زاده

حكم سقوط! /استقلال به دنبال برد پرگل در آزادی

به گزارش خبرورزشی،دو تيم با دو هدف متفاوت فردا مقابل هم صفآرايي ميكنند كه يكي به دنبال كسب نايبقهرماني است و ديگري در جستجوي راهي براي فرار و بقا!

استقلال كه اين هفتهها با شايستگي عنوان بهترين تيم ايران را از آن خود كرده و در ليگ همه را ميبرد و در آسيا هم آقايي ميكند، در بازي با سياهجامگان هم در انديشه كسب 3 امتياز و يك برد پرگل در آزادي است تا در صورت لغزش احتمالي ذوبآهن جاي تيم اصفهاني را در جدول ردهبندي بگيرد و به روند خوب روزهاي اخيرش ادامه دهد.

در سوي مقابل سياهجامگان تنها كورسوي اميدش براي بقا، غلبه بر استقلال است كه براي هر تيم قدرتمندتري نسبت به سياهجامگان هم سخت است اما شاگردان مهابادي نااميد نيستند و در جستجوي شانس خود دست به يك بازي انتحاري ميزنند.

شكست در اين بازي حكم قطعي سقوط تيم مشهدي را امضا ميکند و آنها كه فصل گذشته با غلبه بر پرسپوليس ليگ برتري ماندند، اصلاً دوست ندارند توسط استقلال ليگ يكي شوند.

همين انگيزههاي متفاوت بر جذاب شدن بازي فردا ميافزايد و سبب ميشود در يك روز تعطيل هواداراني كه به استاديوم ميآيند يا كساني كه از پاي گيرندههاي تلويزيوني اين بازي را به نظاره مينشينند، از تماشاي يك فوتبال ناب لذت ببرند.

چهرههاي برتر

همچون چند بازي گذشته اميد اول استقلال در اين بازي سرور جپاروف است و چشمها به ساقهاي او دوخته شده تا در نقش گلزن يا گلساز ظاهر شده و آبيپوشان را به كسب سه امتياز ديگر اميدوار و رهنمون سازد. هافبك ازبك استقلال كه هفته قبل هم در نقش گلزن ظاهر شد، اميدوار است تأثيرگذارياش براي تيم آبيپوش را كامل كند.

حسين بادامكي كه در پرسپوليس هميشه مقابل استقلال يكي از بهترينها بود، اميدوار است همان نقش را در سياهجامگان ايفا كرده و مانع سقوط تيمش در تقابل با آبيپوشان پايتخت شود. او اميد دارد كنار ساير بازيكنان تيم مشهدي كاري كند كه بخت تيمش مانند اسمش «سياه» نشود!

ترکیب احتمالی سیاهجامگان (۴-۲-۳-۱)

یونس شاکری

پیام ملکیان

حسین بادامکی

وحید امرایی

مصطفی احمدی

قاسم دهنوی

محمدعلی فرامرزی

میرهانی هاشمی

وحید عسگری

محسن آقایی

محمدحسین عینافشار

ترکیب احتمالی استقلال (۴-۲-۳-۱)

فرشید اسماعیلی

وریا غفوری

داریوش شجاعیان

سرور جپاروف

امید نورافکن

امید ابراهیمی

خسرو حیدری

پژمان منتظری

روزبه چشمی

آرمین سهرابیان

حسین حسینی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی