نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: گسترش فولاد یک تیم بسیار خوبی نشان داده در نیم فصل و وقتی کریمی آمد امتیازهای خوبی جمع کردند

ویسی :به امید بقا در لیگ ادامه می دهیم

به گزارش خبرورزشی،ویسی در نشست خبری پیش از دیدار با گسترش فولاد اظهار داشت: سعی میکنیم شذرایط مان را در جدلو بهتر کنیم و به بازیهای آینده امیدوار باشیم. گسترش فولاد یک تیم بسیار خوبی نشان داده در نیم فصل و وقتی کریمی آمد امتیازهای خوبی جمع کردند و الان در نیمه جدول هستند و جایگاه شان تثبیت شده و باید فقط ادامه دهند.

وی ادامه داد: تیمهای فیروز کریمی همیشه خوب بوده اند و بازی با آنها سخت است. ما با دو بردی که اواخر سال قبل و اوایل امسال گرفتیم امیدوار به آینده و ماندن در لیگ برتر کارمان را ادامه میدهیم.
سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به بازیکنان مصدوم و محرومش گفت: موسی کولی بالی را همانند گذشته در اختیار نداریم و یکی دو بازیکن دیگر هم مصدوم هستند. در بازی قبلی نیز 7 بازیکن اصلی خود را نداشتیم، اما نفرات جایگزین بسیار خوب کار کردند.
وی در مورد وضعیت اقامت یعقوب کریمی در اهواز گفت: دو روز پیش یکی از اعضای هیات مدیره اعلام کرد که بیاید تا کلید خانه را بدهیم، اما ندادند. به او گفتم به منزل من بیاید، اما اعلام کرد 4 هفته مانده و میروم خانه اجاره میکنم.
ویسی با اشاره به اینکه اصلا نگفتهام کولی بالی سر تمرین نیاید، تاکید کرد: او سر تمرین میآمد، اما وضعیتش نامشخص بود و به همین دلیل گفتم برود کمیته انضباطی باشگاه وضعیت او را تعیین کند. بچهها ناراحت بودند و میگفتند تمرین میآید، اما در بازیها حضور ندارد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی