نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان خواهان انحلال این تیم در پایان فصل شد.

کمالوند: نفت را منحل کنید| قطعا جدا می‌شوم

به گزارش خبرورزشی، فراز کمالوند پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پیکان گفت: افسوس میخورم برای این تیم و بچهها چون میدانم با شرایطی که وجود دارد چیزی از این تیم باقی نمیماند. چند وقت پیش مدتی داد و بیداد کردم و به خاطر آن بخشی از طلب بازیکنان را دادند؛ اما اکنون بچههای ما 50 درصد از این فصل و 35 درصد از فصل گذشته طلب دارند. فقط به ما میگویند با انگیزه بازی کنید. نمیدانم این انگیزه را باید از کجا بیاوریم.

کمالوند ادامه داد: 20 روز دیگر کار داریم و انشاءالله مردم از دست ما راضی باشند. امیدوارم این فریادهایی که زدم روزی به جایی برسد و مسئولان بیایند و به این تیم کمک کنند. ما به دنبال بودجه 40 یا 50 میلیاردی نیستیم فقط خواستیم مردم این شهر هم طعم تیم بالای جدولی و قهرمانی را بچشند اما دیگر این حرفها به جایی نمیرسد. به طور مثال بغلانی نزدیک به 90 درصد از باشگاه طلب دارد؛ 50 درصد از امسال و 40 درصد از سال گذشته. یا بهتر است تیم را واگذار یا آن را منحل کنند. الکی مردم را آزار ندهند. نمیشود که فصل آینده با تعدادی بازیکن بنجل بازی کرد. پیشنهاد میکنم یا کلاً تیم را منحل و یا به آن رسیدگی کنید. شما مطمئن باشید سوت پایان رقابتهای این فصل بخورد 7 -8 بازیکن تیم ما خواهند رفت.

کمالوند در پاسخ به این پرسش که آیا به طور حتم در پایان فصل از صنعت نفت جدا خواهد شد، گفت: قطعاً جدا میشوم چون فایدهای ندارد. آمده بودم اینجا کار کنم حتی خود شما هم توقع دارید تیم در فصل آینده در رده چهارم قرار بگیرد؛ چطور باید این اتفاق بیفتد؟ باید تمام بودجه فصل آیندهمان را به بدهیهای امسال بدهیم. خدا را شکر تاکنون آبرویی برای خود جمع کرده و کارنامه خوبی داشتهام. دوست ندارم این را از دست بدهم. الان شب عید است اما یک هزار تومان به بازیکنان ما ندادهاند. حتی یک جعبه شیرینی و خرما هم به آنها ندادهاند و بگویند عیدتان مبارک. سر تا پای بازیکنان ما را باید طلا گرفت آنها نه چهارشنبهسوری داشتند و نه عید فقط تلاش کردند و نتیجه آن این بود که الان مردم خوشحال باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی