نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خودم درخواست کردم که تمدید قراردادم به پایان فصل موکول شود.

ابراهیم‌زاده:در مورد مسلمان و جپاروف حرفی نمی زنم

به گزارش خبر ورزشی، منصور ابراهیمزاده در مورد بازی این هفته تیمش با تراکتورسازی در تبریز، اظهار داشت: انسان به امید زنده است. ما تلاش میکنیم از این بازی با موفقیت خارج شویم. واقعیت این است که 4 بازی آینده ما بسیار سخت و بیشتر در خارج از خانه است.
وی در خصوص اینکه سپاهان در هفتههای پایانی در منطقه سقوط جدول لیگ برتر قرار دارد، گفت: شما میبینید که تا تیم 31 امتیازی لیگ هم خطر سقوط را احساس میکند و این مسئله فقط به ما مربوط نیست.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به اینکه تابش اعلام کرده این تیم فصل آینده دنبال قهرمانی در لیگ برتر است، خاطرنشان کرد: خب جایگاه سپاهان همین است، تمام برنامه ریزی ما همین است. وقتی هم مدیرعامل صحبتی را مطرح میکند ما هم به آن توجه میکنیم.
ابراهیمزاده در مورد مسئله تمدید قراردادش با سپاهان خاطرنشان کرد: به خاطر اینکه میخواهم در این 4 بازی تمرکز داشته باشم، خودم درخواست کردم که این مسئله به پایان فصل موکول شود.
وی در خصوص مسئله جذب مسلمان و جباروف توسط باشگاه سپاهان گفت: در این مورد هیچ حرفی نمیزنم!
سرمربی سپاهان درباره اینکه چه زمانی فهرست مازاد تیمش را در اختیار باشگاه قرار میدهد، اظهار داشت: به نظر شما الان باید در این مورد صحبت کنم؟! الان زمان مناسبی برای پاسخ این سوال نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی