۰
جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره پیشین تیم ملی آرژانتین اعلام کرد که سرمربی فعلی آلبی سلسته به او خیانت کرده است.

مارادونا: سامپائولی به من خیانت کرد

به گزارش خبر ورزشی و به نقل از آس، دیگو آرماندو مارادونا که همیشه از فدراسیون فوتبال کشورش و تیم ملی انتقاد میکند این بار خورخه سامپائولی را نشانه گرفت و او را خائن عنوان کرد. ستاره سالهای دور آلبی سلسته در این باره به CNN گفت: سامپائولی به من خیانت کرد چون زمانی که آرژانتین قهرمان دیویس کاپ شد (نوامبر ۲۰۱۶) به من قول داد از من در باشگاه سویا تقدیر خواهد کرد (مارادونا در سال ۱۹۹۲ در این تیم بازی میکرد) اما هرگز چنین اتفاقی رخ نداد.
سرمربی پیشین تیم ملی آرژانتین در ادامه از لیونل مسی دفاع کرد و گفت: او فوقالعاده است اما باید او را راحت گذاشت و با کسی مقایسه نکرد تا کار خود را به خوبی انجام دهد.
با این حال مارادونا دوباره آلبی سلسته را مورد انتقاد  قرار داد و به شکست ۶ بر یک این تیم برابر اسپانیا اشاره کرد و گفت: هیچ تیمی دوست ندارد ۶ گل دریافت کند. همانطور که این اتفاق برای ما در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی برابر بولیوی رخ داد.
او افزود: زمانی که ما بازیکن بودیم آرژانتین مورد احترام همه بود اما پس از درگذشت خولیو گروندوناتو این وضعیت بدترشد چون پس از او کلودیو تاپیا ریاست فدراسیون را بر عهده گرفت. او فرد خوبی است اما تنها برای کباب پختن.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی