نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تقریباً از دو هفته پیش مذاکرات بین استقلال و شفر شروع شده، پروسه‌ای که خوب جلو می‌رفت. حالا به گره‌ای خورده که باز هم هواداران آبی را نگران کرده، نگرانی بابت تکرار روز‌های تیره.

تمدید قرارداد شفر، این داستان ادامه دارد!

بهگزارش خبرورزشی، برای همه مشخص شده که مشکل اختلاف مالی، این تمدید را هنوز نهایی نکرده. با رویکردی که مدیران استقلال پیش گرفتند، کار پیچیده شده. آنها طوری به هواداران نشان دادند که شفر رقم را بالا برده تا اگر موفق به تمدید نشدند، خیلی هم مقصر نباشند. اما شفر هم بیتجربه نیست و تصمیم گرفته تا کمی روبازی کند. شفر تقریباً هیچوقت واکنش خاصی به این قضایا نداشت، حالا سعی میکند تا هواداران استقلال را کمی با وقایع روبهرو کند. او روز پنجشنبه با اشاره به قرارداد دستیارانش، مبلغ کل قرارداد آنها را کمتر از قرارداد بدنساز قبلی تیم دانست. یا حتی از این گفت که اگر نبود شاید استقلال به دسته پایینتر سقوط میکرد. چالش بین شفر و مدیران استقلال برای چانه زدن سر قیمت است. جایی که استقلالیها ۶۵۰هزار دلار در نظر دارند اما شفر ۸۰۰ هزار دلار میخواهد. اختلاف آنقدر زیاد نیست که موضوع حل نشود. نرخ دلار کار را سخت کرده و موجب شده تا کمی مدیران استقلال شرایط شان برای تمدید با شفر سخت شود.
این روند زودتر باید تمام شود. مشتریان دست به نقد حاشیه خلیج فارس آمادهاند تا شفر را به خدمت بگیرند. موضوعی که مطمئناً هواداران استقلال را ناراحت میکند. چرا که روند رو به رشد آنها همراه با شفر بوده و آنها پس از مدتها، بلاخره شاهد فوتبال زیبا در تیمشان هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی