۰
جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پانادیچ می‌گوید با توجه به قطعی شدن صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا، این تیم احتمالا با بهترین ترکیبش به مصاف پدیده می‌آید.

پانادیچ: پرسپولیس با بهترین ترکیبش به میدان می‌آید

به گزارش خبر ورزشی، آندره پانادیچ درباره دیدار آتی پدیده برابر پرسپولیس و شناختش از تفکرات برانکو گفت: برانکو یک سرمربی باشخصیت و منضبط است و شما این نظم را در هنگام بازیهای پرسپولیس هم میتوانید مشاهده کنید. این موضوع صرفا به کیفیت فوتبال بازیکنان پرسپولیس مربوط نمیشود، آنها حتی در جریان بازی نیز به یکدیگر احترام میگذارند.
وی درباره خطرناکترین مهره پرسپولیس در این دیدار تصریح کرد: نتایج پرسپولیس در سالهای اخیر به واسطه روحیه تاکتیکپذیر این تیم بوده و هر یازده بازیکن این تیم از توانایی بالایی برخوردارند. نمیخواهیم تنها روی یک بازیکن تمرکز کنیم زیرا تمامی بازیکنان این تیم خطرناکند.
پانادیچ در رابطه با شکستهای دو هفته اخیر پرسپولیس در لیگ برتر و موکول شدن تثبیت قهرمانی این تیم به مصاف با پدیده گفت: اگر پرسپولیس در هفتههای اخیر در لیگ نتوانسته به پیروزی برسد، به این خاطر بوده که فکر میکنم برانکو تمرکز تیمش را بر روی صعود به مرحله بعدی جام باشگاههای آسیا گذاشتهبود، هر تیمی در برابر پرسپولیس فارغ از جایگاهش در جدول انگیزه فراوانی دارد و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. برانکو در لیگ به برخی از بازیکنانش استراحت داد تا از آنها در برابر مصدومیت حفاظت کند، اما حالا که صعودش به مرحله بعدی قطعی شده فکر میکنم با بهترین ترکیبش وارد میدان خواهدشد. به دنبال بهانه نیستیم و با وجود تمرینات نه چندان خوبی که در هفتههای اخیر داشتیم، قطعا به دنبال برتری و موفقیت در این دیدار خواهیمبود.
وی درباره برگزاری این دیدار در زمین چمن ثامن و کیفیت پایینتر این زمین نسبت به ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: زمین برای هر دو تیم یکسان است و به دنبال بهانه نیستیم. تیمی که بهتر کار کند، قطعا موفق به کسب سه امتیاز خواهدشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی