نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با وجود شکست تیمش مقابل شاگردان علی دایی تأکید کرد، نفتی‌ها به لیگ دسته اول سقوط نمی‌کنند.

افاضلی: مطمئن باشید نفت تهران سقوط نمی‌کند

به گزارش خبر ورزشی، هومن افاضلی بعد از شکست 4 بر 2 نفت تهران مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت: اولاً دوست داشتم وقتی بعد از سالها به ورزشگاهی که از نوجوانی در آن تمرین میکردم میآیم نتیجه بهتری بگیرم، اما متأسفانه اینگونه نشد. با اینکه برای تماشاگران امروز بازی قشنگی بود، اما ما باید برویم و بررسی کنیم، چرا از شش ضربه چهار گل دریافت کردیم.
وی ادامه داد: تیم سایپا از دو گوش سرعتی (قلیزاده و ترابی) برخوردار است و آرش رضاوند نیز به خوبی به این دو بازیکن در مواقع حمله اضافه میشود، ضمن اینکه سایپا آرمین رمضانی را نیز در خط حمله دارد که مهاجم بسیار خوبی است.  از لحاظ شرایط و مالکیت بازی به نسبت دیدار با استقلال از تیمم در این دیدار راضیتر هستم. ما سهم بیشتری نسبت به مسابقه با استقلال در مالکیت توپ داشتیم و کیفیت بهتری نیز ارائه کردیم، اما در حال حاضر دیگر این به درد ما نمیخورد، چرا که این مسابقه را واگذار کردیم. امیدوارم در بازیهای باقیمانده امتیازات  لازم را کسب کنیم و شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در واکنش به خبرنگاری که گفت: «بعد از تبدیل شکست 3 بر صفر به 3 بر 2 به نظر میرسید بازیکنان نفت احساسی به بازی ادامه دادند و گل چهارم را دریافت کردند»، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شما مربیگری نکردید، شرایط اینگونه مسابقات را درک نمیکنید. در بازیهایی مانند دیدار امروز بازیکنان تحت فشار هستند. وقتی آنها باخت  3 بر صفر را به 3 بر 2 تبدیل میکنند طبیعتاً اشتیاق زیادی برای به تساوی کشیدن بازی دارند. ما به بازیکنانمان تذکر دادیم که احساسی بازی نکنند، اما علیرغم صحبتهایی که از بیرون زمین با آنها میشد، شرایط ورزشگاه و صحبتهایی که بازیکنان داخل زمین با هم انجام میدهند و سروصداهای بیرون زمین باعث میشود آنها به خوبی نتوانند شرایط را درک کنند.
افاضلی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما امسال شرایط سختی داشتند، سه بار از لحاظ مالکیت تیم ما دچار تغییر شده است و در دیدارهایی که باید امتیازات لازم را کسب میکرده، موفق به این کار نشده است. همه این شرایط روی بازیکنان ما اثر گذاشته است تا آنها با استرس به کار خود ادامه دهند.
وی در پایان در خصوص شانس تیم نفت تهران برای بقا در لیگ برتر گفت: امروز میگویم و بارها نیز این موضوع را گفتهام که مطمئن باشید نفت تهران امسال سقوط نمیکند و در لیگ برتر باقی میماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی