۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازی سخت و نفس گیری بود ما در دقایق اولیه خوب شروع نکردیم اما بعد از آن مسلط شدیم و نیمه اول را ۲ هیچ تمام کردیم.

دایی: تلویزیون می‌خواهد مردم را نسبت به علی دایی بدبین کند

به گزارش خبر ورزشی، علی دایی بعد از پیروزی 4 بر 2 مقابل نفت تهران گفت: فکر کنم بازی سخت و نفس گیری بود ما در دقایق اولیه خوب شروع نکردیم اما بعد از آن مسلط شدیم و نیمه اول را ۲ هیچ تمام کردیم.
وی ادامه داد: به گل سوم هم رسیدیم اما بعد از آن باد روند بازی را عوض کرد و با توجه به سیستم بازی نفت از روی دو توپ بلند به گل رسیدند اما ما گل های زیادی را نزدیم اما گل چهارم را زدیم و اگر اتفاقی رخ می داد خودم را نمی بخشیدم مستحق این برد بودیم نفت تمام تلاشش این بود از توپ ها و اوت بلند به گل برسد که موفق هم بود اما وزش شدید باد همه چیز ما را به هم ریخت اما خدا را شکر باران گرفت و این باران همه چیز را حنثی کردو بازیکنان به بازی برگشتند.
سرمربی سایپا درباره کیفیت زمین چمن ورزشگاه دستگردی افزود: بر اساس تواناییهای بازیکنان مدل بازی و تاکتیکمان را عوض کردیم. امروز با چندین پرس موقعیتهای خوبی ایجاد کردیم که بهتر از این زمین چمن در تهران نداریم و خدا را شکر که در ورزشگاه تختی بازی نمیکنیم.
دایی درباره کسب سهمیه آسیا گفت: ما اگر هم به سهمیه نرسیم تیممان را برای فصل تقویت میکنیم باید نقاط ضعف را پوشش دهیم تا سال آینده هم تیم خوبی داشته باشیم. 3 بازی سخت دیگر را داریم. بازی با سیاهجامگان با وجود سقوط این تیم به لیگ یک سخت خواهد بود باید شکست نیمفصل اول مقابل گسترش فولاد را هم جبران کنیم. پیکان هم تیم خوبی است که باید آنها را هم ببریم. سه فینال دیگر داریم که امروز یکی از فینالها را بردیم و باید در سه فینال دیگر هم به پیروزی برسیم.
سرمربی سایپا تصریح کرد: خدا را شکر مدیرعامل کارخانه سایپا کمک میکند و قول داده است مشکلات را رفع کند. درویش با جان و دل کار میکند و گروه خوبی تشکیل شده است اول باید در سه دیدار باقیمانده نتیجه بگیریم و انشاءالله با حمایتهای مدیران یک تیم خوب را برای فصل ببندیم.
علی دایی درباره اعتراضهایش به داور مسابقه و فریادی که بر سر دروازهبان تیمش زد گفت: داور سنگ تمام گذاشت برای خودم متأسف هستم که در این فوتبال کار میکنم به فلاحزاده گفتم سریع بلند شود چون میدانستم داور وقت اضافه بیشتری میگیرد از طرفی میتوانستیم گلهای بیشتری بزنیم میانگین گل ما پایین است اگر امروز داور کمی به سمت ما صحنهها را میدید  حداقل دو پنالتی ما را نگرفت. خطاها را هم بیشتر به  نفع نفت گرفت و تنها میتوانم بگویم برای خودم متأسف هستم.
وی در پاسخ به این سوال که به نظر میرسد جو حمایت از تیم ملی مانند سال 2006 برای حضور در جامجهانی منفی است گفت:متأسفانه تنشهایی بین مربیان داخلی و کادر فنی تیم ملی ایجاد شده است که باید کمتر شود و همه در یک جهت حامی تیم ملی باشیم.
سرمربی سایپا درباره عدم گفتوگو با دوربینهای تلویزیونی گفت:بعد از بازی با سپیدرود مسائلی پیش آمد که تلویزیون ملی ایران پخش کرد و به ناحق برخی مسائل را مطرح کردند که به همین دلیل با تلویزیون کاری ندارم وقتی برخی مسائل را به ناحق پخش میکنند فقط احساس تأسف دارم که میخواهند مردم را نسبت به علی دایی بدبین کنند به همه جا شکایت کردهام هم از صدا و سیما و هم از آن آقای هنرپیشه  تا آخرش هم میروم. او بازیگر نبود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی